خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

چرا آخرین خرید پرسپولیس امروز نهایی نشد؟

چرا آخرین خرید پرسپولیس امروز نهایی نشد؟
میلاد سرلک می‌گوید به دلیل پایان یافتن وقت اداری نتوانسته به صورت رسمی به پرسپولیس اضافه شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جذب عیسی آل کثیر، حامد لک، سعید آقایی و احسان پهلوان، پنجمین خرید پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را باید میلاد سرلک بازیکن سابق تیم‌های شهرخودرو، نساجی و شهرخودرو به شمار آورد؛ بازیکنی که البته امروز به برخی دلایل قراردادش رسمی نشد.

میلاد سرلک در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه" در مورد دلیل رسمی نشدن قراردادش علیرغم مراجعه‌ای که به باشگاه پرسپولیس داشت، توضیح داده است.

سرلک 24 ساله که با مدیران باشگاه بر سر جزئیات مالی به توافق رسیده، حرف هایش را درباره پیوستنش به پرسپولیس اینطور آغاز کرد و گفت:« شناختی که آقای گل‌محمدی از من داشت مربوط به گذشته بود و به همین خاطر به شهرخودرو اضافه شدم. بعد از آمدن به مشهد، آقا یحیی این تیم را ترک کرد ولی بعد من را خواست. ایشان همیشه به من لطف داشته و امیدوارم خوب باشم و بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.»

او سپس در مورد آخرین شرایط عقد قرارداد با پرسپولیس اینطور توضیح داد:« قرارداد به صورت صد در صد امضا شده و همه کارها نهایی شده است. اگر یک مقدار طول کشید و امروز نهایی نشد، به خاطر رضایت نامه‌ای بود که دفتر شهرخودرو نتوانست در وقت اداری ارسال کند، ولی همه چیز تمام شده و از شنبه به صورت رسمی بازیکن پرسپولیس خواهم بود.»
بازیکن فصل گذشته شهر خودرو در رابطه با اینکه چه زمانی در تمرینات سرخپوشان حاضر می شود، توضیح داد:« این قرارداد هنوز قانونی نیست. وقت اداری امروز تمام شد و نتوانستیم کار را نهایی کنیم ولی همه چیز نهایی شده و صبح شنبه قرارداد به صورت رسمی ثبت می‌شود. من تا آن زمان نمی‌توانم به صورت قانونی در تمرینات شرکت داشته باشم.»

از سرلک در مورد احساسی که در مورد پیوستن به پرسپولیس دارد، پرسیدیم که او گفت:« خب پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و هواداران خیلی خوبی دارد. من همیشه احساس خوبی نسبت به این تیم داشته ام و از بچگی طرفدار این تیم بوده ام. خدا می‌داند که چقدر تلاش کرده‌ام تا به این تیم برسم. البته کار خیلی سختی داریم. پرسپولیس 4 سال قهرمان شده ولی امیدوارم بتوانیم دوباره در سال جدید دل هواداران را شاد کنیم و پنجیمن قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم و در آسیا هم می خواهیم برای قهرمانی بجنگیم.»

برچسب‌ها: پرسولیس کبیر پر افتخار ترین تیم ایران سرلک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

27 هَــــمدآن1399/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi