خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

نریمان جهان: در کشور آذربایجان برای تراکتور جشن گرفته اند

نریمان جهان: در کشور آذربایجان برای تراکتور جشن گرفته اند
سامان نریمان جهان بازیکن نفتچی باکو که سابقه بازی در تراکتور را دارد و یکی از بازیکنان محبوب تبریز به شمار میرود، درخصوص قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفتگویی با خبرنگار ورزش سه داشت و گفت: یک شب عالی و بیادماندنی بود و دوست داشتم در این شب مشهد بودم و یا حداقل در تبریز بودم و در جشن ها شرکت میکردم ولی هواداران نفت چی و مردم کشور آذربایجان هم کم نگذاشتند و بعد از قهرمانی تراکتور جشن گرفته بودند و خوشحالی میکردند و من در این جشن احساس غربت نکردم و تنها نبودم.

نریمان جهان درخصوص پیروزی تراکتور در فینال گفت: قهرمانی در جام حذفی لذت خود را دارد ولی با شکست دادن پرسپولیس و یا استقلال رقم بخورد برای مردم آذربایجان و هواداران تراکتور لذتبخش تر است و شکست دادن این تیم ها برای خود یک شادی دارد و حالا در فینال جام حذفی این اتفاق افتاد و دل مردم آذربایجان چه در داخل کشور و چه خارج از کشور را شاد کردند و من پیام های زیادی از مردم کشور آذربایجان و ترکیه دریافت کردم که باعث خوشحالی و افتخار است.

سامان که با پیراهن تراکتور سابقه هتریک مقابل استقلال را دارد در مورد قهرمانی تراکتور گفت: اگر در این بازی بودم من هم گل میزدم و نقشی در این فینال داشت ولی بازیکنان تراکتور باغیرت بودند و من نه بعنوان یک بازیکن فوتبال بلکه بعنوان یک تورک زیان و هوادار تراکتور از تمامی بازیکنان تشکر میکنم و به آنها تبریک میگویم و امیدوارم همیشه بعنوان یک قهرمان در دل مردم جای داشته باشند.

نریمان جهان ادامه داد: به نظر من این قهرمانی کمترین پاداش و خسته نباشید به آقای زنوزی بود و این مرد هزینه های بسیاری برای فوتبال آذربایجان داشته است و تعصب و غیرت خود به آذربایجان و فوتبال آن نشان داده است و من صمیمانه به ایشان تبریک می گویم و قهرمانی های بزرگ تر را برای تراکتور آرزو میکنم.

سامان نریمان جهان نقش ساکت الهامی را نیز در این قهرمانی پررنگ دانسته و می گوید: به آقای ساکت الهامی که تیمش را برای قهرمانی مدیریت کرد خسته نباشید میگم و ممنون که دومین قهرمانی تراکتور را رقم زدند و از مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم به نمایندگی از تمامی بازیکنان قدردانی و تشکر میکنیم.

برچسب‌ها: تراکتور لژیونر اذربایجان سامان نریمان جهان فینال جام حذفی باکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

195 Tractor_az1399/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi