خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

آوار مشکلات روی سر سعادتمند قبل از سفر به قطر

آوار مشکلات روی سر سعادتمند قبل از سفر به قطر
آوار مشکلات روی سر سعادتمند قبل از سفر به قطر
6 روز نگرانی و هیاهو در انتظار استقلال!
استقلال در حالی 6 روز دیگرباید راهی قطر شود که این تیم اصلا شرایط خوبی ندارد. حالا سرپرست و اعضای کادرفنی تیم را ترک کردند و 5 بازیکن هم قراردادشان تمام شده است!

به گزارش "ورزش سه"، تا همین یک هفته پیش که استقلال یک برد فوق مهم در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس به دست آورد، شاید هیچ کس تصور نمی کرد اینقدر سریع ورق برای آبی ها برگردد و این تیم به ویرانه ای با مشکلات فراوان تبدیل شود. اتفاقاتی که طی یک هفته گذشته میان سعادتمند و مجیدی رخ داد در نهایت به شکست تلخ در فینال جام حذفی منجر شد و حالا کار به جایی رسیده که در آستانه سفر به قطر برای حضور در دیدار های باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا آبی ها نه سرمربی دارند، نه سرپرست بالای سر خود می بینند و نه همه بازیکنان شان به طور کامل در اختیار تیم هستند.

انتظار برای انتخاب سرپرست جدید
سعید رمضانی سرپرست استقلال که از مدت ها قبل گفته بود بعد از فینال حذفی این تیم را ترک می کند قبل از بازی با تراکتور این تصمیم خود را به اطلاع مسئولان باشگاه نیز رساند و بعد از بازگشت از مشهد شب گذشته تصمیمش را اجرایی کرد. او از دیشب تلفن همراهش را نیز خاموش کرده و امروز هم در کنار تیم برای تست کرونا حضور پیدا نکرد.

چه کسی سرمربی می شود؟
اگرچه فرهاد مجیدی بارها اعلام کرده بود بعد از دیدار فینال حذفی از استقلال می رود، اما ساعتی بعد از شکست آبی ها مقابل تراکتور باشگاه آبی تهران نیز اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد که مقدمات را برای بازگشت آندره آ استراماچونی فراهم خواهد کرد. این اعلام رسمی به منزله پایان همکاری رسمی با مجیدی بود اما مساله مهم این است که در مسیر بازگرداندن استراماچونی موضوعاتی وجود دارد. نکته اول این است که فدراسیون فوتبال با توجه به قوانین جدید مبنی بر منع حضور خارجی ها در لیگ برتر صراحتا اعلام کرده که ثبت قرارداد با مربی ایتالیایی امکان پذیر نیست. از طرف دیگر مدیران استقلال هنوز با استراماچونی به طور کامل توافق نکردند و حتی اگر فدراسیون هم مجوز بازگشت این مربی را صادر کند، توافق با استراماچونی چند روز زمان می برد. این در حالی است که استقلال روز پنجشنبه برای حضور در 4 بازی باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا باید راهی کشور قطر شود اما مشخص نیست چه کسی هدایت فنی آبی ها را برعهده می گیرد.

از طرف دیگر علاوه بر مجیدی، دستیاران او شامل نامجو مطلق و غلامپور هم از استقلال خداحافظی کردند و آنها نیز نمی توانند به صورت موقت هدایت تیم را برعهده بگیرند. همچنین شنیده می شود که مسئولان استقلال به دنبال حضور یک مربی موقت مانند فکری و نکونام روی نیمکت هستند تا در بازی های آسیایی هدایت این تیم را برعهده بگیرد و آن ها بتوانند با داشتن زمان بیشتر مذاکرات با استراماچونی را به نتیجه برسانند که بعید به نظر می رسد این مساله نیز شدنی باشد.

ماموریت ویژه برای تمدید 5 ستاره
موضوع دیگری که موجب نگرانی استقلالی ها در آستانه حضور در لیگ قهرمانان شده پایان قرارداد 5 ستاره این تیم است. فرشید اسماعیلی، روز به چشمی، فرشید باقری، علی کریمی و محمد دانشگر 5 بازیکنی هستند که بعد از فینال حذفی قراردادشان با استقلال به پایان رسید و در صورتی که طی روزهای آینده قراردادشان تمدید نشود، نمی توانند در لیگ قهرمانان به میدان بروند. مدیران استقلال در صدد هستند تا هرچه سریع تر با این نفرات جلسه بگذارند و آنها را متقاعد به ادامه حضور در تیم کنند اما تا این لحظه موفق نبودند. این نفرات حتی امروز در تست کرونای تیم شان قبل از حضور در لیگ قهرمانان نیز شرکت نکردند تا وضعیت نگران کننده تیم بیشتر به چشم بیاید.

7 بازیکن ممنوع الخروج هستند
دردسر بعدی استقلالی ها قبل از حضور در لیگ قهرمانان ممنوع الخروجی 7 بازیکن است. حالا در آستانه سفر به قطر 7 بازیکن آبی ها به دلایل مالیاتی یا تحصیلی مجوز خروج از کشور ندارند و مسئولان باشگاه در صدد هستند مشکل این نفرات را نیز حل کنند تا این بازیکنان بتوانند راهی قطر شوند.

دردسر حفظ دیاباته
یکی از بازیکنانی که هواداران استقلال بسیار علاقه مند هستند که سال بعد هم در استقلال باشد، شیخ دیاباته است. مهاجم مالیایی که آقای گل لیگ نوزدهم شد و تاثیرگذاری ویژه ای در ترکیب استقلال داشت. حالا اما شنیده می شود مدیربرنامه های دیاباته با ارائه درخواستی رسمی به سعادتمند خواهان فسخ قرارداد شده است. دیاباته یکسال دیگر با آبی ها قرارداد دارد اما این قرارداد منوط به توافق مالی است و به همین خاطر موضوع مهاجم مالیایی نیز به یک دغدغه جدید برای آبی ها تبدیل شده است.

درگیری در بین اعضای هیات مدیره
در چنین شرایط آشفته ای شنیده می شود اعضای هیات مدیره استقلال نیز اختلاف هایی با یکدیگر دارند. با وجود تلاش های سعادتمند مدیرعامل برای جدایی مجیدی اما هنوز سرمربی پیشین استقلال در هیات مدیره موافقانی دارد که بر این باور هستند مجیدی حداقل باید تا پایان لیگ قهرمانان در سمت سرمربیگری استقلال می ماند اما مدیرعامل باشگاه باعث این موضوع شده است. از این رو گفته می شود یکی دو عضو هیات مدیره از جمله مهدی عبدیان از شرایط ناراضی اند و حتی شایعه استعفای برخی نیز مطرح شده است.

6 روز سرنوشت ساز در انتظار استقلال
مدیران استقلال روزهای سختی را در پیش خواهند داشت. سعادتمند قطعا دوست دارد همه شرایط را درست کند و با به وجود آوردن شرایط جدید استقلال را از بحران موجود خارج کند اما او زمان زیادی برای این کار ندارد. مدیرعامل استقلال انبوهی از اتفاقات را باید مدیریت کند و برای این کار فقط6روز زمان دارد. او تا قبل از سفر به قطر باید سرمربی و سرپرست جدید برگزیند، شرایط مالی و مدیریتی را بهبود ببخشد و قرارداد 5 ستاره تیم را نیز تمدید کند. آیا او موفق خواهد شد؟

برچسب‌ها: استقلال سعادتمند باشگاه استقلال بازیکنان استقلال هواداران استقلال کاپیتان استقلال سرمربی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

101 اطلاعیه1399/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi