خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,766

اتفاق باورنکردنی در فینال جام حذفی!!

اتفاق باورنکردنی در فینال جام حذفی!!
هواداران و کادرفنی استقلال در طول فینال جام حذفی و بعد از اتمام بازی، به وقت های تلف شده معترض بودند. استقلالی ها معتقدند اتلاف وقت زیادی در نیمه دوم بازی صورت گرفت. طرفداری ابتدا زمان خارج از جریان بازی در وقت های تلف شده نیمه دوم را محاسبه کرد. بسیاری از مخاطبان رسانه طرفداری درخواست کردند تا اوقات تلف شده کل بازی نیز محاسبه شود...

تراکتور با برتری 3-2 مقابل استقلال به قهرمانی جام حذفی رسید. در طول بازی و بعد از سوت پایان، هواداران استقلال در فضای مجازی به موعود بنیادی فر بابت وقت های تلف شده بازی معترض شدند. حتی بعد از بالا رفتن تابلوی تعویض و اعلام 9 دقیقه وقت تلف شده، کادر فنی استقلال به داور چهارم بازی اعتراض کرد. پس از این اعتراض ها، طرفداری زمان خارج از جریان بازی در 9 دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم را محاسبه کرد. همچنین برخی مخاطبان رسانه طرفداری درخواست کردند که اوقات تلف شده نیمه دوم نیز محاسبه شود.

در نیمه دوم بازی استقلال و تراکتور، 24 دقیقه و 21 ثانیه وقت تلف شد که ویدئوی این اعداد آن هم برای بازی فینال عجیب و غیر قابل باور هستند.

موعود بنیادی فر 9 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم در نظر گرفت. اتفاقی که اعتراض کادر فنی استقلال از جمله صالح مصطفوی را در پی داشت. همزمان با اعتراض اعضای کادر فنی، هواداران استقلال در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند.

برچسب‌ها: استقلال تراکتور جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

123 بایر‌ لورکوزن1399/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi