خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

خروج رونالدو از جمع 5 بازیکن با ارزش سری آ

خروج رونالدو از جمع 5 بازیکن با ارزش سری آ
خروج رونالدو از جمع 5 بازیکن با ارزش سری آ
کریستیانو رونالدو دیگر در میان 5 بازیکن با ارزش حاضر در فوتبال ایتالیا جایی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، سن و سال یک فاکتور مهم در تخمین ارزش و قیمت هر فوتبالیستی محسوب می شود و این در مورد رونالدو هم صدق می کند. فوق ستاره پرتغالی در 35 سالگی حالا جایی در میان 5 بازیکن باارزش سری آ ایتالیا ندارد و در رتبه هفتم قرار گرفته است.

رونالدو دو سال پیش با قراردادی به ارزش 112 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و حالا در وبسایت ترانسفرمارکت ارزش او 60 میلیون یورو تخمین زده شده است. هرچند رونالدو فصل گذشته توانست 37 گل برای یوونتوس در همه رقابت ها بزند و 7 پاس گل نیز بدهد اما از سوی ترانسفرمارکت او هفتمین بازیکن با ارزش سری آ محسوب می شود.

رونالدویی که تا آخرین روزها شانس کفش طلا را داشت ولی در نهایت پایین تر از چیرو ایموبیله و روبرت لواندوفسکی قرار گرفت، در یوونتوس نیز دومین بازیکن با ارزش است و پایین تر از پائولو دیبالای 80 میلیون یورویی قرار می گیرد.

در سری آ روملو لوکاکو ستاره 27 ساله بلژیکی اینتر با 85 میلیون یورو باارزش ترین فوتبالیست است. پایین تر از او پائولو دیبالا از یووه با 80 میلیون یورو قرار می گیرد و لائوتاور مارتینز مهاجم اینتر و ماتایس دی لیخت مدافع هلندی یووه با 70 میلیون یورو، کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی و سرگی میلینکوویچ ساویچ ستاره صرب لاتزیو با 65 میلیون یورو در رده های بعدی قرار دارند.

رونالدو، جی جی دوناروما گلر میلان، استفان دی فرای و کریستین اریکسن هم با 60 میلیون یورو هفتم تا دهم هستند.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو یوونتوس سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

125 اطلاعیه1399/06/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi