خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

لطفا مارکو را با احتیاط بزنید

لطفا مارکو را با احتیاط بزنید
فوتبال روز دنیا بار دیگر از تماشای زیبایی های فنی مارکو رویس محروم شد تا ستاره بد اقبال دورتموند و تیم ملی آلمان مجددا به خوابی عمیق فرو رود.
عکس فوق العاده دردناک است و در عین حال به خوبی می تواند اوضاع و احوال دورتموند و طرفدارانش را وصف کند. مارکو رویس طبق همان «همیشگی» روی برانکارد خوابیده و پتو از سر و رویش بالا می رود. سباستین کل و اریک دورم به شکلی کاملا دراماتیک دست به کمر ناامیدانه شاهد خروج مارکو رویس از زمین هستند. استایل و نمای این 2 بازیکن به خوبی می تواند اوضاع پیرامون دورتموند و مارکو رویس را وصف کند. درماندگی و استیصال در این نما بیداد می کند. شاید اگر دورتموندی ها بدانند کدام جادوگر این چنین مارکوی بد شانس را طلسم کرده، حاضر باشند میلیون ها دلار برای برداشته شدن طلسم خرج کنند. اما کاش موضوع مارکو در حد همین جادوگری و طلسم می بود.

اشتفان افنبرگ اعتقاد دارد مصدومیت مارکو مزیتی برای دورتموند محسوب می شود. برای دورتموند مزیت هم باشد برای مارکو به هیچ عنوان این مصدومیت دوباره یک مزیت محسوب نمی شود. مشخص نیست طالع رویس را چه کسی نوشته که این چنین شوم از آب در آمده است. در روزهایی که مارکو رفته رفته از مصدومیت سوپر دردناکش در آستانه جام جهانی ریکاوری می کرد و به مرزهای اوج نزدیک می شد، یک مصدومیت دردناک دیگر به بدترین شکل ممکن او را از دور خارج کرد. پزشک ها هر کدام یک چیز می گویند، یکی می گوید تا نیم فصل و دیگری اعتقاد دارد مارکو به این زودی ها نمی تواند ریکاوری کند. اما هواداران دورتموند و این بازیکن دوست داشتنی درمانده تر از آن هستند که دیگر کوچک ترین توجهی به حرف پزشکان داشته باشند.

حق دقیقا با یورگن کلوپ است. مساوی دورتموند و وضعیت بحرانی این تیم در بوندس لیگا به هیچ عنوان به اندازه مصدومیت دوباره رویس دردناک نیست. کلوپ کاملا حق مطلب را ادا می کند: " با بحران کنار می آیم اما با مصدومیت دوباره رویس، خیر." یورگن کنار بیاید یا خیر، طالع مارکو همچنان شوم است و گویا پایانی نیز نمی توان برای این شومی متصور بود.

مصدمیت دردناک دوباره رویس اکنون چلسی، رئال مادرید، بایرن مونیخ و دیگر غول های بزرگ اروپا را برای اقدام به خریدش دست کم در ژانویه مردد کرده است. این همان مزیتی است که افنبرگ به آن اشاره کرده بود اما بعید است حتی طرفداران دورتموند نیز حاضر به دیدن صحنه دلخراش مصدومیت دوباره مارکو رویس بوده باشند. مورد عجیب «مارکو» یکی از نمونه های بارز بد شانسی در دنیای امروز فوتبال مدرن محسوب می شود. ای کاش روی پاهای مارکو تابلویی می بود که در حین بازی به بازیکنان حریف یادآوری می کرد: " لطفا مارکو را با احتیاط بزنید "...

برچسب‌ها: رویس دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

93 هَنگِ اِکتِشاف (ح)1399/06/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi