خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

رنگ باختن رویای تقابل لئو مسی- کریس رونالدو!

رنگ باختن رویای تقابل لئو مسی- کریس رونالدو!
رنگ باختن رویای تقابل لئو مسی- کریس رونالدو!
اینتر به هیچ وجه تمایلی به جذب لیونل مسی ندارد و خود را از این مسیر کنار کشیده است.

به گزارش"ورزش سه"، همیشه در این سالها اینتر یکی از نام های مطرح شده به عنوان مقصد احتمالی لیونل مسی بوده، اما به نظر می رسد حالا که فرصت رسیدن به این رویای بزرگ فرا رسیده، مدیران نراتزوری قصدی برای اقدام ندارد و بدین ترتیب فصل بعد قرار نیست شاهد تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سری آ باشیم.

جانلوکا دی مارتزیو اعلام کرد چندین بار در رابطه با احتمال خرید کاپیتان بارسلونا با مدیران اینتر ارتباط برقرار کرده، اما هر بار آنها اعلام کرده اند قرار نیست در این کورس شرکت کنند و نمی خواهند اقدامی برای انتقال این فوق ستاره انجام شود. به نظر می رسد منچسترسیتی جدی ترین گزینه جذب لیونل مسی باشد و به جز این باشگاه نام تیم هایی چون پاری سن ژرمن یا منچستریونایتد نیز به عنوان مقاصد احتمالی این بازیکن مطرح شده است.

هواداران فوتبال علاقمند بودند با انتقال لیونل مسی به اینتر فصل بعد شاهد تقابل او با رونالدو در لباس یوونتوس باشند، اما این رویا عملی نخواهد شد و احتمالا مقصد بعدی کاپیتان بارسلونا لیگ برتر است.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو لئو مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

126 اطلاعیه1399/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi