خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,338

از توافق قرن تا استوری عجیب و تصمیم نهایی

از توافق قرن تا استوری عجیب و تصمیم نهایی
از توافق قرن تا استوری عجیب و تصمیم نهایی
لغو یا برگزاری دربی یکی از سوژه های این روزهای فوتبال ایران شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه پنجم شهریور در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می روند. از روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر لغو دربی به گوش می رسید ولی هرگز به صورت رسمی اعلام نشد این درخواست لغو دربی از سوی کدام تیم است ولی بنظر می رسید فرهاد مجیدی خواستار لغو این بازی بوده است.

حتی در این زمینه نیز گفته می شود فرهاد مجیدی با سرمربی رقیب تماس تلفنی طولانی مدتی داشته و از گل محمدی درخواست لغو این دیدار را کرده است. ظاهرا فرصت کم برای شروع نقل و انتقالات و ارائه لیست آسیایی در 9 شهریور و سپس ازسرگیری مجدد رقابت های جام باشگاههای آسیا، دلایل فرهاد برای پیشنهاد لغو این دیدار بوده است.

روزنامه هدف نیز در چاپ صبح امروزش خبر از توفق دو سرمربی برای لغو این دیدار داد و حتی از تیتر توافق قرن برای لغو دربی استفاده کرد. اخباری که تا شب گذشته درخصوص این دیدار به گوش می رسید، حکایت از لغو شهرآورد نیمه نهایی جام حذفی داشت.

در حالیکه زمزمه هایی مبنی بر موافقت گل محمدی با لغو دربی شنیده می شد تا اینکه سرمربی پرسپولیس شب گذشته با انتشار یک استوری، اعلام کرد دربی در تاریخ قبلی برگزار خواهد شد. گل محمدی در این استوری نوشته بود: «بنا به دلایلی تعویق بازی پیشنهاد شد ولی با دلایل دیگر دربی انجام خواهد شد.»

پس از این استوری، محمد نوریفر مدیررسانه ای استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «یحیی و فرهاد در چند روز گذشته با هم در تماس بودند. (نه فقط جمعه) هر دو طرف موافق تغییر تاریخ دربی بودند، اما اصرارهایی وجود دارد که دربی و فینال حذفی در تاریخ مقرر برگزار شود و به همین خاطر منتظر دربی روز چهارشنبه باشید.»

صبح امروز نیز یک استوری عجیب از سرمربی استقلال در فضای مجازی منتشر شد. در این استوری، فرهاد مجیدی از آن شعر معروفی که همگان را به یاد مرحوم ناصر حجازی می اندازد، استفاده کرده و نوشته است: « من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی، ولی با ذلت و خواری پی شبنم نمی‌گردم. بی‌صبرانه منتظر بازی چهارشنبه هستم.» البته در اصالت این استوری تردیدهایی وجود دارد چرا که هم اکنون این استوری در صفحه شخصی فرهاد مجیدی وجود ندارد.

امروز نیز سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ به لغو این دیدار واکنش نشان داد. مهدی در این خصوص گفت: «من درباره لغو بازی تصمیم گیرنده نیستم زیرا کمیته مسابقات تنها مسئول برگزاری بازی است و هیات رئیسه سازمان لیگ هم تاکنون نظر خود را برای لغو بازی به ما اعلام نکرده است.»

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی نیز آخرین نفری است که در این خصوص اظهار نظر کرده است. امیرحسین روشنک، در خصوص درخواست سرمربیان استقلال تهران و پرسپولیس مبنی بر تعویق زمان برگزاری دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: باشگاه استقلال تهران نامه ای رسمی ارسال کرد که جلسه ای را بابت آن در سازمان لیگ داشتیم. با این حال باشگاه پرسپولیس بطور شفاهی چنین درخواستی را مطرح کرد. قطعا با تعویق زمان برگزاری دربی در زمان دیگر مخالف هستیم و این موضوع را به مسئولان هر دو باشگاه نیز اعلام کردیم. به هر حال برنامه ریزی هایی را انجام دادیم که امکان تغییر در آن با توجه به تقویمی که تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین شروع فصل آینده لیگ برتر دارند امکان پذیر نیست.

به هر حال با اظهارنظرات انجام شده، به نظر می رسد باید روز چهارشنبه منتظر دربی نود و سوم دو تیم استقلال و پرسپولیس باشیم. یک روز قبل از شهرآورد، تیم های تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان در تبریز به مصاف هم می روند.

برچسب‌ها: استقلال دربی پرسپولیس فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 3

175 اطلاعیه1399/06/01

Md Waite: استقلال واسه اینکه مصدوماش برسن همچین پیشنهادی داده اگه یحیی قبول کنه حماقت محضه

2 شهریور (18:15)


Taj E Sport: شایعس-نه فرهاد اون استوری رو گذاشت و نه استقلال برای دربی تعویق میخواد-رسانه های پرسپولیسی دارن برعکس همه چیو میگن

1 شهریور (23:43)


Blue Octopus: فرهاد مجیدی به هیج وجه خواستار تعویق دربی نیست-رسانه ها شایعه کردن

1 شهریور (20:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi