خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

نمی‌توانم بگویم در استقلال می‌مانم یا نه

نمی‌توانم بگویم در استقلال می‌مانم یا نه
نمی‌توانم بگویم در استقلال می‌مانم یا نه

دوست دارم به تمام کسانی که من را دوست دارند و به هواداران بگویم من نمی‌توانم راجع به آینده صحبت کنم. نمی دانم در استقلال می‌مانم یا نه، چون مهم‌ترین اتفاق این است که فصل را به بهترین شکل به پایان ببریم و بعد ببینیم چه می‌شود. الان فقط این را می‌توانم بگویم.

* قراردادم را منتشر کردی، تو را بخشیدم...

متن قراردادم را در اینستاگرام گذاشتند و حالا همه در جریانش هستند. نمی‌دانم چه کسی آن را در فضای مجازی گذاشته ولی خیلی‌ها این کار را دوست نداشتند چون حرفه‌ای نبود. اِی شخصی که قراردادم را در اینستاگرام منتشر کردی، من تو را نمی‌شناسم ولی اگر الان من را می‌بینی، تو را بخشیدم! از همه هم درخواست می‌کنم فردی که قراردادم را روی اینستاگرام گذاشت، ببخشند. من آن شخص را بخشیدم و شما هم او را ببخشید چون مسائل خیلی مهم‌تر از این قضیه وجود دارد.

* دیدن بیماران و تکدی‌گران سخت است

چند وقت پیش در بیمارستان بودم و می‌دیدم بیمارانی روی تخت بودند؛ افرادی که نمی‌توانستند راه بروند یا حتی صحبت کنند. این مشکل واقعی است. از خدا می‌خواهم به آنها هم سلامتی بدهد. بعضی وقت‌ها هم که می‌خواهم تمرین کنم و به ماشین می‌روم، کودکانی را می‌بینم که تکدی‌گری می‌کنند که دیدن این صحنه‌ها برای من مشکل است. امیدوار هستم فردای بهتری داشته باشند؛ آنها بزرگتر شوند، بچه خواهند داشت؛ آیا فرزندان‌شان هم این کار را می‌کنند و این مشکل را خواهند داشت؟ اگر برای شما مشکلی ایجاد نمی‌شود، به فرد مورد نظر(نیازمندان) کمک کنید.

* تمام ایرانی‌ها را دوست دارم

تمام ایرانی‌های آقا و خانم را مخاطب قرار می‌دهم و می‌گویم من برادر و دوست شما هستم و خالصانه می‌گویم خیلی دوستتان دارم. در ایران خیلی به من خوش می‌گذرد و مطمئن باشید خوشحال هستم.

برچسب‌ها: استقلال شیخ دیاباته فوتبال برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

84 اطلاعیه1399/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi