خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

نمایندگان لیگ قهرمانان آسیا تحت تاثیر دربی

نمایندگان لیگ قهرمانان آسیا تحت تاثیر دربی
دیدار داربی دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی حذفی امروز در حالی برگزار می شود که هر دو تیم کمتر از پنج روز برای گرفتن بازیکنان جدید و ثبت اسامی آن ها برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارند و هنوز هیچ خبری از هیچ کدام از دو باشگاه برای جذب بازیکنان جدید برای هر چه قویتر شدن نمایندگان ایران در آسیا نیست.

براساس دستورالعمل ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ها می توانند با بازیکنان جدید در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند و بر همین اساس فهرست بازیکنان شرکت کننده هر تیم می بایست 15روز قبل از اولین بازی به دست مسولان برگزار کننده رقابت ها برسد.

با توجه به برگزاری اولین دیدار استقلال و شهر خودرو در 24شهریور و سپاهان و پرسپولیس در 25شهریور آن ها به ترتیب تا نهم و دهم شهریورماه وقت دارند اسامی بازیکنان را که شامل ورودی ها جدید تیم ها نیز می شود به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند که فرصتی محدود و بسیار کم برای هر چهار نماینده ایران می باشد .

با توجه به ترکش های دربی به تیم بازنده که همواره چند روزی ادامه دارد، مدیران این دو تیم کار بسیار سختی برای ساماندهی و اعزام تیم به لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت ، ضمن اینکه از دو تیم دیگر سپاهان و شهر خودرو تنها انتقال دانیال اسماعیلی فر به سپاهان نهایی شده است که نشان می دهد آن ها نیز دست کمی از دو تیم مطرح پایتخت ندارند و در بازار نقل و انتقالات کمرنگ ظاهر شده اند.

برچسب‌ها: دربی شهرآورد استقلال سهمیه آسیا لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

344 اطلاعیه1399/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi