خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

مسی و رونالدو بازیگران اصلی یک فیلم مستند تلخ!

مسی و رونالدو بازیگران اصلی یک فیلم مستند تلخ!
مسی و رونالدو بازیگران اصلی یک فیلم مستند تلخ!
با وجود آمار فوق العاده لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باید قبول کرد که این دو فوق ستاره به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، دو غول دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو طی سال‌های اخیر اکثریت جوایز فردی و تیمی را به خود اختصاص داده‌اند. این زوج رقیب دنیای فوتبال مجموعاً 11 توپ طلا، 10 لیگ قهرمانان اروپا و 12 قهرمانی لالیگا به دست آورده‌اند.

با وجود بالا رفتن سن این دو فوق ستاره اما هیچ گونه افتی در آمار آن ها مشاهده نمی شود. مسی در 44 بازی فصل 2019/20، 31 گل به ثمر رساند، در حالی که رونالدو فرم گلزنی باورنکردنی خود را برای یوونتوس با 37 گل در همه رقابت ها ادامه داد.

اما اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم باید قبول کرد که این دو ابر ستاره دنیای فوتبال سال های پایانی بازی خود را سپری می کنند و دیر یا زود کفش های خود را آویزان خواهند کرد.

برای کسانی که از ابتدا رقابت فوق‌العاده بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را دنبال کرده‌اند، خداحافظی آنها برای شان یک حقیقت تلخ محسوب می شود. با این حال رونالدو و مسی طی این سال ها به خوبی مهر اعتبار خود را روی ورزش فوتبال قرار دادند.

حالا و در همین رابطه به احترام چندین سال درخشش فوق العاده مسی و رونالدو از فیلم مستند 26 دقیقه ای با نام " پایان نزدیک است" رونمایی شده است؛ مستندی که قطعا مانند نامش بسیار تلخ است.

در واقع باید بابت این شانس که در دوره ای زندگی می کنیم که مسی و رونالدو با هم رقابت می کنند، خوشحال باشیم اما در عین حال این موضوع را هم باید قبول کرد که برخی نشانه ها حاکی از آن است که این دو نفر به پایان نزدیک شده اند. به عنوان مثال مسی چند بازی ابتدایی بارسلونا در فصل 20-2019 لالیگا را به دلیل مصدومیت از دست داد و حتی خود او نیز اذعان کرده بود که دیگر توانایی جسمانی قبل را ندارد.

از طرف دیگر کریستیانو رونالدو چند بازی یوونتوس را به دلیل مصدومیت از دست داد تا با وجود قابلیت بدنی فوق العاده اش، مشخص شود که او هم شاید نسبت به قبل به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده است.

برچسب‌ها: مسی کریستیانو رونالدو فیلم مستند یوونتوس بارسلونا دو غول دنیای فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

163 اطلاعیه1399/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi