خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

خبری از سوارز نیست، رایولا ایده ی جدیدی دارد

خبری از سوارز نیست، رایولا ایده ی جدیدی دارد
روزهای شلوغی در انتظار یوونتوس و هوادارانش می باشد و به نظر می رسد یوونتوس در روزهای باقی مانده، خروجی و ورودی های زیادی داشته باشد و این در حالی است که همه در انتظار یک خرید برای خط حمله هستند و پیرلو اعلام کرده که نیازی به ایگوایین ندارد.

در همین رابطه، دیروز نام لوئیز سوارز مهاجم باشگاه بارسا برای پیوستن به یوونتوس مطرح شد ولی پائولو نونمولا امروز ایده ی جدیدی را برای خط حمله ی یوونتوس مطرح کرد:

یوونتوس تصمیم دارد برای هالند، به رایولا مدیر برنامه های او تضمین بدهد که پیشرفت او در یوونتوس متوقف نمی شود و می تواند به درخشش خود در سال های بعد نیز ادامه دهد. پس باید در تابستان امسال، منتظر مهاجمی باشیم که رایولا او را به یوونتوس خواهد آورد و در این میان بازیکنانی نظیر دونیل مالن، مویسه کین (قرضی) و پینامونتی گزینه‌های اصلی هستند.

وی در مورد دنیلو نیز گفت:

دنیلو پیشنهاد قرضی از پرتغال در دست دارد و یوونتوس از این پیشنهاد به خوبی استقبال می‌کند و حاضر است بخشی از حقوق این بازیکن را نیز پرداخت کند.

برچسب‌ها: سوارز یوونتوس بارسلونا راویولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

124 Juventusfc1399/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi