خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,395

لیورپول برای جذب ستاره اسپانیایی رقیب پیدا کرد

لیورپول برای جذب ستاره اسپانیایی رقیب پیدا کرد
بیلد مدعی شد منچسترسیتی به جذب تیاگو آلکانترا علاقه نشان داده است.
به گزارش "سوشیانت نیوز"، طی هفته های اخیر بحث درباره جدایی تیاگو آلکانترا از بایرن مونیخ و پیوستن این بازیکن لیورپول بسیار داغ دنبال شده است. در واقع به نظر می‌رسد که این هافبک اسپانیایی دیگر هیچ علاقه ای به حضور در جمع باواریایی ها ندارد و به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است.
روز گذشته اما مدیر باشگاه بایرن مونیخ یعنی کارل هاینس رومنیگه نیز تایید کرد که در صورت دریافت پیشنهادات خوب با جدایی تیاگو موافقت خواهند کرد. او در این باره گفت: " در مورد تیاگو، مشخص است که او به ما اعلام کرده که قصد دارد یک چالش جدید را تجربه کند. اگر باشگاهی به این انتقال ابراز تمایل نشان دهد و بخواهد هزینه جذب این بازیکن را به شکل عادلانه پرداخت کند، قطعاً ما به آن فکر خواهیم کرد."
حالا و در همین رابطه بیلد از یک مشتری جدید برای تیاگو آلکانترا رونمایی کرده است. بر اساس ادعای این منبع باشگاه منچسترسیتی به جذب هافبک اسپانیایی علاقه نشان داده و پپ گواردیولا به دنبال این است تا یکبار دیگر با هافبک مورد علاقه اش کار کند. از طرفی جدایی

برچسب‌ها: سوشیانت نیوز منچسترسیتی لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

118 سوپارسا1399/05/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi