خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,114

رهایی مهاجم رئال مادرید از ویروس کرونا

رهایی مهاجم رئال مادرید از ویروس کرونا
10 روز پیش بود که تعطیلات یک هفته ای بازیکنان رئال به اتمام رسید و تیم پزشکی باشگاه از هر کدام از بازیکنان، کادر فنی و افراد تحت ارتباط با بازیکنان در کمپ تمرینی به صورت جداگانه و در محل اقامت شان تست کرونا گرفت.

تست در محل اقامت به این دلیل بود که بازیکنان قبل از بازگشت به تمرین از لحاظ وضعیت ابتلا به کرونا کاملا شرایط روشنی داشته باشند و هیچ خطر سرایت و انتقال ویروس در میان نباشد.

ماریانو دیاز تنها بازیکن غایب تمرین امروز رئال بود و سپس اعلام شد که تست کرونای او مثبت شده است. به این ترتیب او دو هفته در منزل خود تحت قرنطینه قرار گرفت و بازی برگشت برابر سیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که دیشب برگزار شد را از دست داد.

طبق ادعای کادنا کوپه، تست جدید ماریانو دیاز منفی اعلام شده و او به طور کامل از ویروس خلاصی پیدا کرده ولی همچنان باید در قرنطینه باشد. ماریانو در این مدت هیچ علائمی نداشت و بدون دردسر توانست بیماری کووید19 را پشت سر بگذارد. او در پیامی ویدیویی اعلام کرده بود که در سلامت کامل است و هیچ نشانه ای از ویروس در او هویدا نیست.

ماریانو فصل جاری در لالیگا هرگز نتوانست جایی در ایده های زیدان داشته باشد؛ هرچند که در دو دقیقه حضورش در ال کلاسیکو توانست یک گل به بارسا بزند که تنها خاطره خوب هواداران رئال از او محسوب می شود.

برچسب‌ها: ماریانو دیاز کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

83 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi