خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

رئیس یووه: رونالدو 100درصد در یوونتوس می‌ماند

رئیس یووه: رونالدو 100درصد در یوونتوس می‌ماند
رئیس یووه: رونالدو 100درصد در یوونتوس می‌ماند
رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید کریستیانو رونالدو فصل آینده در تورین خواهد ماند و با پیراهن بیانکونری بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در بازی دیشب تیمش یوونتوس مقابل لیون دو گل به ثمر رساند تا یووه 2-1 به پیروزی برسد. اما این گلها و این پیروزی برای صعود بیانکونری به مرحله یک چهارم چمپیونزلیگ کافی نبود و لیون به لطف گل زده در خانه حریف در مجموع توانست راهی مرحله بعدی شود تا یوونتوس از دور رقابتها کنار برود.

در پایان بازی دیشب و حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان، آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس علیرغم حذف این تیم از چمپیونزلیگ از کریستیانو رونالدو ستایش کرد و گفت ستاره پرتغالی فصل آینده در تورین خواهد بود و با پیراهن یووه به میدان خواهد رفت.

آنیلی در پایان بازی به شبکه اسکای ایتالیا گفت: " رونالدو با ما می‌ماند. من مطمئنم که کریستیانو فصل آینده برای یووه بازی خواهد کرد. او یکی از ستونهای این تیم است".

رونالدو هم هفته گذشته با انتشار یک پست در شبکه های اجتماعی سیگنالی داده بود که موافق با صحبتهای رئیس باشگاه یوونتوس بود. رونالدو در اینستاگرام خود نوشته بود: " از اینکه در دو قهرمانی اخیر یوونتوس از 9 قهرمانی پیاپی این تیم در اسکودتو بازیکن یووه بوده ام خوشحالم. به نظر ساده می رسد ولی اینطور نیست. حالا می خواهم برای سومین قهرمانی ام تلاش کنم".

برچسب‌ها: آنیلی یوونتوس کریستیانو رونالدو تورین بیانکونری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

163 اطلاعیه1399/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi