خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

آمادگی کلوپ برای تحقق جام‌های بیشتر برای لیورپول

آمادگی کلوپ برای تحقق جام‌های بیشتر برای لیورپول
یورگن کلوپ این آمادگی را دارد تا در کسوت سرمربی لیورپول برای این تیم جام‌های بیشتری به دست آورد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی سوشیانت نیوز، یورگن کلوپ پس از آنکه با برنامه‌ریزی دقیق خود موفق شد لیورپول را در هفت هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر جزیره به قهرمانی برساند، به عنوان سرمربی برتر این فصل شناخته شد.

سرخ‌های آنفیلد با ۱۸ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی که در رده دوم قرار دارد، انتظار ۳۰ ساله خود برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به پایان رساندند و حالا آماده خواهند شد تا فصل آینده با قدرت وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر فصل آینده شوند.

پس از اینکه مسابقات به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا مدتی متوقف شده بود، لیورپول با ارائه بازی‌های برتر قهرمانی‌اش را مسجل کرد. این تیم موفق شد رکورد کسب قهرمانی زودهنگام را بشکند. جالب اینکه الکساندر آرنولد بازیکن این تیم نیز به عنوان بازیکن جوان برتر لیگ جزیره انتخاب شد. در شرایطی کلوپ به عنوان برترین مربی شناخته شد که مربیانی چون فرانک لمپارد (چلسی)، کریس وایلدر (شفیلد یونایتد) و برندن راجرز (لسترسیتی) نیز امیدوار بودند به عنوان برترین مربی معرفی شوند.

کلوپ در سال ۲۰۱۶ در شرایطی سرمربی لیورپول شد که این تیم در رده دهم ایستاد اما با تصمیم‌گیری سختگیرانه، انگیزه‌ای استادانه و مهارت تاکتیکی به تیمش انتقال داد تا بتواند بعد از ۳۰ سال انتظار، لیورپول را قهرمان لیگ برتر کند. این سرمربی آلمانی بدون تردید توانایی کسب جام‌های متعدد دیگری را برای سرخ‌پوشان آنفیلد خواهد داشت و با اعتمادی که مدیریت باشگاه به او دارد، هواداران لیورپول روزهای خوشی را در مقابل دارند.

برچسب‌ها: سوشیانت نیوز لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 سوپارسا1399/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi