خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بهترین بازیکن فصل سری آ در آستانه تمدید با یووه

بهترین بازیکن فصل سری آ در آستانه تمدید با یووه
بهترین بازیکن فصل سری آ در آستانه تمدید با یووه
توتومرکاتو مدعی شد که پائولو دیبالا در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در ابتدای فصل تا آستانه جدایی از یوونتوس پیش رفت. همچنین به نظر می رسید که این ستاره آرژانتینی در آستانه انتقال به منچستر‌یونایتد قرار دارد اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت که در یووه ماندگار شود.

دیبالا در ابتدای فصل نیز شرایط خوبی در یوونتوس نداشت و در چند بازی متوالی روی نیمکت نشست اما در ادامه او قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و حالا به یک مهره غیرقابل جانشین و کلیدی در تیم مائوریتزیو ساری تبدیل شده است. تا جایی که حتی اخیراً ستاره آرژانتینی بالاتر از بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و چیرو ایموبیله به عنوان بهترین بازیکن فصل 20-2019 سری آ انتخاب شد.

در روزهای گذشته صحبت های زیادی در رابطه با تمدید قرارداد پائولو دیبالا مطرح شده و حتی مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی یعنی فابیو پاراتیچی اخیرا این اطمینان را به هواداران بیانکونری داد که ستاره آرژانتینی در آلیانز ماندگار خواهد شد. حالا و در همین رابطه توتومرکاتو مدعی شده که دیبالا در آستانه تمدید قرارداد یوونتوس قرار گرفته و تنها یک قدم تا این اتفاق فاصله دارد. بر اساس ادعای این منبع قرارداد دیبالا تا سال 2025 تمدید خواهد شد و حقوق این بازیکن نیز افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها: یووه دیبالا بهترین بازیکن فصل سری آ یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

78 اطلاعیه1399/05/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi