خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

نوراللهی: بهتر است پرسپولیس هیچ مدیری نداشته باشد!

نوراللهی: بهتر است پرسپولیس هیچ مدیری نداشته باشد!
به گزارش "ورزش سه"،نوراللهی که از ارکان قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته و یکی از چهره‌های محبوب بین هواداران این تیم به خاطر منش و کیفیت فوق العاده بازی‌اش در طول فصل بوده است، امروز در حالی که به نظر صبرش از اتفاقات پرسپولیس لبریز شده، در گفتگو با خبرنگار ما مواردی را مطرح کرد که هرگز از زبان این فوتبالیست محجوب و آرام نشنیده بودیم.
این حرف‌هایی که نوراللهی در این مصاحبه به زبان می آورد، نکته دار و البته نگران کننده است. وقتی که متوجه می‌شویم ستاره تیمی که چهار عنوان قهرمانی متوالی در کارنامه اش ثبت کرده چقدر نسبت به آینده نگران و بیمناک است. اتفاقی که مدیریت دولتی عامل اصلی آن بوده و احتمالا در آینده نیز خواهد بود. این مصاحبه پرنکته و پرتیتر را بخوانید.
نوراللهی: من هم مثل هوادار تیمم، در روزی که باید خوشحال باشم و جام قهرمانی را در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم بالای سر ببرم نگران تیم هستم. روزی که جام داریم و شاید رای علیه باشگاه همه وجودمان را غمگین کند و این مسلما ضعف مدیریت است. روز بازی با ذوب آهن هوادار و بازیکن باید خوشحال باشد از قهرمانی و جشن بگیرد اما باید نگران باشد که تیم محروم می‌شود، کسر امتیاز است یا بازیکن می‌رود و می‌ماند و این مشکلات ماست. این هم شانس تیم ماست، البته شانس که نه، دقیقا باید بگویم ضعف مدیریتی چند ساله! مدیرانی که هیچ وقت آینده و جلو را نگاه نکردند. بازیکن و کادرفنی تمام تلاش خود را کرده و هوادار هم سنگ تمام گذاشته که اول فصل چهار بازی باختیم اما کم نگذاشت و حمایت کرد. خودمان با این حمایت گفتیم برمی‌گردیم و قهرمان می‌شویم اما ...

برچسب‌ها: نوراللهی پرسپولیس تهران مدیریت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

137 مادرید قرن جدید1399/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi