خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

«هفتم آگوست»؛ رئال «هازارد» را برای چنین روزهایی خریده است

«هفتم آگوست»؛ رئال «هازارد» را برای چنین روزهایی خریده است
تهران- ایرنا- نخستین فصل «ادن هازارد» در رئال مادرید طبق برنامه پیش نرفت و مصدومیت‌های پی‌درپی انتقال تابستانی از استمفوردبریج را برای مرد بلژیکی به کابوس بدل کرد اما دیدار ۱۷مردادماه برابر سیتی در منچستر، از آن بازی‌هایی است که هازارد برای آن خریداری شده است.

هازارد در ماه مارس گفت که «فصل اولم در رئال بد بود» و در جولای نظر خود را اینگونه اصلاح کرد: این بدترین فصل دوران فوتبالم بود.

مرد بلژیکی در نخستین فصل حضور در سانتیاگوبرنابئو تنها یک گل برای نشان دادن داشت و آن هم در اکتبر و در دیدابر برابر گرانادا به ثمر رسید.

ماه بعد یعنی نوامبر، او پس از برخورد با «توماس مونیر» در لیگ قهرمانان، با مصدومیت قوزک پا مواجه شد.

پس از ریکاوری از آن مصدومیت خاص، هازارد در دومین بازی خود پس از بازگشت به جمع کهکشانی‌ها در دیدار برابر لوانته در فوریه، باردیگر از همان ناحیه دچار مصدومیت شد.ستاره تیم ملی بلژیک در ماه مارس تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پس از اینکه در دیدار برابر اسپانیول در ژوئن از همان ناحیه دچار ضربه شد، هراس‌ها را از بازگشت مصدومیت تکراری زنده کرد.

و حالا، هازارد این شانس را دارد تا فصل بی‌رمق خود را با لیگ قهرمانان اروپا نجات دهد.

دیدار برگشت رئال مادرید برابر منچسترسیتی در یک هشتم لیگ قهرمانان که در هفتم آگوست از آن دیدارهایی است که مرد ۲۹ ساله برای آنها به برنابئو آمده است.

اگر هازارد در مسیر صعود تیم تحت هدایت «زین الدین زیدان» به یک چهارم لیگ قهرمانان نقشی کلیدی ایفا کند، آنگاه تمام اتفاقاتی که از زمان رسیدن به مادرید برای وی افتاده است، به بوته فراموشی سپرده خواهد شد.

مرد بلژیکی اگر بتواند به دیدار ورزشگاه اتحاد برسد، پنجاهمین حضور خود را در لیگ قهرمانان تجربه خواهد کرد. او نخستین حضور خود را در این تورنمنت در سال ۲۰۱۱ و با پیراهن لیل فرانسه تجربه کرد و در جریان ۴۸ بار دیگری که پا به ورزشگاه‌های لیگ قهرمانان گذاشت در مجموع هشت گل به ثمر رساند.

بیشترین پیشروی هازارد در این تورنمنت معتبر به فصل ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ مربوط می شود که به همراه چلسی تحت هدایت «خوزه مورینیو» به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

در آن سال اتلتیکومادرید آنان را در نیمه نهایی حذف کرد و هازارد که در دیدار رفت در ویسنته کالدرون غایب بود، در دیدار برگشت در استمفورد بریج نتوانست مانع حذف شاگردان آقای خاص شود.

در واقع، از ۴۹ حضور هازارد در لیگ قهرمانا، تنها ۱۱ بار در مراحل حذفی بوده، هشت بار به مرحله یک هشتم مربوط شده، دوبار در یک چهارم و تنها یک بار در نیمه نهایی بوده است.

از هشت گلی که وی در این رقابت ها به ثمر رسانده است، ۶ گل در مراحل گروهی ، یکی در یک هشتم و دیگری در یک چهارم به ثمر رسیده است.

برچسب‌ها: هازارد رعال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

141 Ac Milan :)1399/05/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi