خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

هواداران یوونتوس خطاب به خدیرا: حالا نوبت خداحافظی تو رسیده

هواداران یوونتوس خطاب به خدیرا: حالا نوبت خداحافظی تو رسیده
بندیکت هوودس، مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی آلمان در 32 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد تا تعداد بازیکنان بازنشسته تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 به هفت نفر برسد. به گزارش طرفداری، سامی خدیرا، هافبک یوونتوس و تیم ملی آلمان پس از خبر خداحافظی هوودس از فوتبال، در حمایت از دوست و هم تیمی سابق خود یک توییت نوشت:

یک دوست، هم تیمی و انسان فوق العاده صحنه را ترک می کند. خداحافظ بندیکت هوودس؛ از سپری کردن اوقات در کنار خانواده و دوستان لذت ببر.

اما واکنش هواداران یوونتوس به این توییت خدیرا جالب توجه بود. سامی خدیرا 33 ساله با وجود دریافت دستمزد سالانه 6 میلیون یورویی، بازدهی خاصی در ترکیب یوونتوس ندارد و معمولا به دلیل مصدومیت دور از میادین است. در همین راستا شایعاتی در خصوص فسخ قرارداد خدیرا با یوونتوس این روزها مطرح می شود. پس از این توییت خدیرا، چندین هوادار یوونتوس از او خواستند فوتبال را کنار بگذارد

برچسب‌ها: خدیرا یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

186 Juventusfc1399/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi