رئال مادرید بالاتر از بارسا با ارزش ترین برند فوتبال دنیا
به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، باشگاه رئال مادرید همچنان با ارزش ترین برند فوتبالی دنیا محسوب می شود. حتی کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن هم باعث نشد رئال این رتبه را از دست بدهد با این حال چیزی نمانده بود تا بارسا این رتبه را از دست رئال خارج کند.
طبق گزارش "Brand Finance Football"، کهکشانی ها باوجود افت 13.8 درصدی همچنان با 1419 میلیون یورو با ارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا هستند و بهترین شاخص قدرت برند با 94.9 از 100 را در اختیار دارند.
پیش بینی می شود با توجه به قهرمانی اخیر رئال در لالیگا بر اعتبار و ارزش این باشگاه بیش از پیش اضافه شده و در رده بندی بعدی نیز رتبه خود را حفظ کند.
آنها با راه اندازی یک برند نوآوری به نام "Real Madrid Next"، فعالیت های تجاری خود را گسترش داده اند که هدف از آن کار با شرکت های نوپا مبتنی بر فناوری است. رئال مادرید همچنین با ایجاد کانال پرداخت به ازای هر بار استفاده از شبکه های اجتماعی، از این پلتفرم ها نیز برای افزایش مشارکت دنبال کنندگانش بهره می برد.
پس از رئال مادرید شاهد حضور بارسا در رتبه دوم هستیم که ارزشش با رشد 1.4 درصدی به 1413 میلیون یورو افزایش پیدا کرده و تنها در فاصله شش میلیون یورویی رئال قرار گرفته است. بارسا که پس از رئال و منچستریونایتند در رده سوم قرار داشت، حالا به رتبه دوم رسیده و فاصله با رئال را نیز به شکلی چشمگیر کاهش داده است.
بارسلونا قرار بود تبدیل به اولین باشگاه فوتبال دنیا شود که در یک سال فوتبالی توانسته به درآمد 1 میلیاردی برسد ولی بحران اقتصادی ناشی از کرونا مانع شد با این حال بارسا توانست به خوبی این بحران را مدیریت کند و بر خلاف رئال که 13.8 درصد افت ارزش را به خود دید، توانسته 1.4 درصد نسبت به گذشته رشد ارزش داشته باشد.
طبق گزارش "Brand Finance Football"، کهکشانی ها باوجود افت 13.8 درصدی همچنان با 1419 میلیون یورو با ارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا هستند و بهترین شاخص قدرت برند با 94.9 از 100 را در اختیار دارند.
پیش بینی می شود با توجه به قهرمانی اخیر رئال در لالیگا بر اعتبار و ارزش این باشگاه بیش از پیش اضافه شده و در رده بندی بعدی نیز رتبه خود را حفظ کند.
آنها با راه اندازی یک برند نوآوری به نام "Real Madrid Next"، فعالیت های تجاری خود را گسترش داده اند که هدف از آن کار با شرکت های نوپا مبتنی بر فناوری است. رئال مادرید همچنین با ایجاد کانال پرداخت به ازای هر بار استفاده از شبکه های اجتماعی، از این پلتفرم ها نیز برای افزایش مشارکت دنبال کنندگانش بهره می برد.
پس از رئال مادرید شاهد حضور بارسا در رتبه دوم هستیم که ارزشش با رشد 1.4 درصدی به 1413 میلیون یورو افزایش پیدا کرده و تنها در فاصله شش میلیون یورویی رئال قرار گرفته است. بارسا که پس از رئال و منچستریونایتند در رده سوم قرار داشت، حالا به رتبه دوم رسیده و فاصله با رئال را نیز به شکلی چشمگیر کاهش داده است.
بارسلونا قرار بود تبدیل به اولین باشگاه فوتبال دنیا شود که در یک سال فوتبالی توانسته به درآمد 1 میلیاردی برسد ولی بحران اقتصادی ناشی از کرونا مانع شد با این حال بارسا توانست به خوبی این بحران را مدیریت کند و بر خلاف رئال که 13.8 درصد افت ارزش را به خود دید، توانسته 1.4 درصد نسبت به گذشته رشد ارزش داشته باشد.
برچسبها: رئال مادرید موفقیت
اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.
در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}