خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

رونالدو: قهرمانی تقدیم به هواداران کرونازده یووه

رونالدو: قهرمانی تقدیم به هواداران کرونازده یووه
رونالدو: قهرمانی تقدیم به هواداران کرونازده یووه
کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ یوونتوس قهرمانی این تیم در سری آ را به هوادارانی که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند تقدیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل سامپدوریا در بازی دیشب دو تیم که یکی از گلهای آن توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید، ستاره بزرگ پرتغالی نهمین قهرمانی پیاپی یووه در سری آ را به هواداران این تیم که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند تقدیم کرد.

در شبی که رونالدو گل اول تیمش را به ثمر رساند و یک پنالتی هم از دست داد بیانکونری موفق شد دو بازی مانده به پایان فصل قهرمانی اش را قطعی کند.

رونالدو که تعداد گلهای خود در این فصل را به 35 رساند قهرمانی یوونتوس را به هواداران این تیم تقدیم کرد و در اینستاگرام خود نوشت: " انجام شد. قهرمانان ایتالیا! از دومین قهرمانی پیاپی با یوونتوس خوشحالم. ما به ساختن تاریخ این باشگاه بزرگ و خارق‌العاده ادامه می دهیم".

ستاره پرتغالی در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت: " این قهرمانی به همه هواداران یووه تقدیم می‌شود، به خصوص به کسانی که از اپیدمی ضربه دیده یا در حال نبرد با آن هستند. اپیدمی‌ای که همه ما را غافلگیر کرده و در حال زیر و رو کردن دنیا است. این اصلاً ساده نبود. شجاعت و عزم و اراده شما به ما قدرت آن را داد تا در این روزهای پرتنش پایانی بجنگیم و برای این قهرمانی مبارزه کنیم. قهرمانی‌ای که به همه ایتالیا تعلق دارد. همه شما رو به آغوش می کشم".

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو یوونتوس کرونازده یووه قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

173 اطلاعیه1399/05/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi