خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

همسرم گفت به رئال برو ولی با قلبم تصمیم گرفتم!

همسرم گفت به رئال برو ولی با قلبم تصمیم گرفتم!
فرانچسکو توتی اسطوره رم در مورد دلیل رد پیشنهاد رئال و ماندنی شدن در جمع جالوروسی سخن گفت.
اسطوره فوتبال ایتالیا تمام دوران فوتبالش را در آاس رم سپری کرد و به دلیل وفاداری اش به این باشگاه، دو پیشنهاد رسمی رئال را رد کرد. او البته در چندین مصاحبه، از اینکه هرگز نتوانسته برای رئال بازی کند، به عنوان تنها حسرت فوتبال خود یاد کرده است.
توتی سال 2016 با پیراهن رم در ورزشگاه برنابئو به میدان رفت و به شدت از سوی رئالی ها مورد تشویق قرار گرفت. او پس از بازی، خوش و بش گرمی با ستاره های رئال داشت و همواره گفته است که از تشویق شدن در برنابئو و ارزشی که هواداران رئال برای او قائل بودند، احساس غرور می کند.

توتی در مصاحبه با " لیبرو" در مورد دلیل عدم انتقالش به رئال گفت:« دو بار از رئال پیشنهاد داشتم. یادم هست یکی از آنها سال 2003 بود. آن زمان یک سال از قراردادم با رم مانده بود و با رئیس باشگاه هم مشکلاتی داشتم. رئال مادرید هر آنچه را که من می‌خواستم، حاضر بود بدهد تا اینکه فقط به این تیم ملحق شوم.
آنها حاضر بودند به من 12 میلیون یوروی خالص در سال حقوق بدهند به علاوه نیمی از درآمدهای تبلیغاتی که در آنها از تصویر من استفاده می‌شد. به این ترتیب مجموعاً من از رئال 20 میلیون یورو در سال می‌گرفتم. علاوه بر این، رئال حاضر شد بابت خرید من پول هنگفتی هم به رم بپردازد. به این ترتیب احتمال رفتن من به رئال به 80 درصد رسید. همه چیز برای رفتن من به رئال فراهم بود. رم هم در آن زمان اوضاع خوبی نداشت. به من پیشنهادهای زیادی دادند، هر آنچه که می‌خواستم حتی شماره 10 که در اختیار فیگو بود و قرار بود او را به اینتر بفروشند. آنجا رائول بازی می‌کرد کاپیتان و سمبل رئال مادرید. او در رئال بیشتر از همه درآمد داشت و هر بازیکنی که به این تیم می‌پیوست، دستمزدش پایین‌تر از او بود.
حتی همسرم ایلاری به من گفت که حاضر است همه چیز را رها کند و با من به مادرید بیاید اما در نهایت با قلبم تصمیم گرفتم و در رم ماندم.»
توتی ادامه داد:« قلبم به من گفت که در رم بمانم، به خاطر خانواده‌ام، به خاطر دوستانم و به خاطر هواداران رم. احساس می‌کردم. احساس می‌کردم برای آنها باید کاری انجام دهم، کاری متفاوت از آنچه دیگران انجام می‌دهند و رد کردن پیشنهاد باشگاهی مانند رئال کاری نیست که معمولاً دیگران انجام می‌دهند. من احساس می‌کردم که برای رم بازیکنی بزرگ هستم و نسبت به پیراهن این تیم تعلق خاطر دارم. می‌دانم که رئال مادرید یک باشگاه معمولی نیست و آرزوی هر کسی است که برای آن بازی کند.»
توتی همچنین فاش ساخت که از آمفی تئاتر تاریخی کولیسئوی رم، تنها همین سه سال پیش دیدن کرده است:« رم شهر زادگاهم است ولی آنچنان که باید و شاید، از زیبایی های این شهر لذت نبرده ام. از داخل کولیسئو همین سه سال پیش دیدن کردم. می دانم که این غیرواقعی به نظر می رسد ولی حقیقت دارد.»

برچسب‌ها: فرانچسکو توتی رئال مادرید رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

106 Seedorf1399/05/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi