خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

پیام روشن توخل برای رئال مادرید

پیام روشن توخل برای رئال مادرید
سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که اجازه جدایی به مهاجم جوان و گران قیمت تیمش را در تابستان نخواهد داد. به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه با درخشش در پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.پست های که این بازیکن می‌گذارد نشان می دهد که او هم دوست دارد که پیراهن رئال را بر تن کند و همین باعث شده تا بحث های زیادی درباره حضور او در کهکشانیها به گوش برسد.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن درباره احتمال پیوستن جدایی ام‌باپه در تابستان گفت: ام‌باپه تا سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اجازه جدایی را به او نخواهیم داد. نه تنها ام‌باپه بلکه هیچ ستاره ای از تیم جدا نخواهد شد و به همه بازیکنان نیاز داریم.

او ادامه داد: ام‌باپه بازیکنی کلیدی و بسیار اساسی در پاری سن ژرمن است. کار کردن با او مثل یک هدیه است. او به همراه مارکینوش، نیمار ،دی ماریا، ایکاردی، تیاگو سیلوا، کیمپمبه و ایکاردی در تلاش است تا پاری سن ژرمن را به جایگاهی که شایسته آن است برساند. این بازیکن جوان رابطه بسیار خوبی با نیمار دارد و این باعث شده است تا همه خوشحال باشند. همکاری و رابطه خوب ام‌باپه با نیمار رمز قدرت پاری سن ژرمن است.

پاری سن ژرمن خود را آماده دیدار حساس برابر سن آتین در فینال جام حذفی فرانسه می‌کند که قرار است این دیدار جمعه برگزار شود.

توخل درباره این بازی گفت: آماده این دیدار حساس هستیم. این یک دیدار خاص و استثنایی است چرا ک نخستین بازی بعد از شیوع کرونا است.دت‌ها است که به میدان نرفته‌ایم و اکنون همه بازیکنان انگیزه بازی کردن را دارند

برچسب‌ها: امباپه رعال نمیرود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

67 Ac Milan :)1399/05/03

Real.farzad: امباژه خودش میخواد بره توخل نمیزاره

4 مرداد (11:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi