خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

ساری: اسکودتو؟ مانند استفاده از فرصت های گلزنی است

ساری: اسکودتو؟ مانند استفاده از فرصت های گلزنی است
ساری و شاگردانش موفق به کسب سه امتیاز مهم و ارزشمندی شدند که می تواند در ادامه و در هفته های پایانی شرایط را به سود یووه رقم زند و این تیم را پیش از اتمام فصل به اسکودتوی دیگری برساند.

مائوریتزیو ساری که همانند تیمش انتقادات زیادی را در روزهای اخیر متحمل شده بود در سخنان پایان بازی گفت:
رسیدن به اسکودتو، به شما می گویم مانند استفاده از فرصت های گلزنی در یک دیدار است. اگر ان را به خوبی انجام دهی به گل می رسی و اگر نه و فرصت را از دست بدهی نه. حالا چهار امتیاز نیاز داریم و چهار بازی نیز باید انجام دهیم. در حال حاضر برای رسیدن به اسکودتو و قهرمانی تلاش می کنیم و می دانیم که حتی با این اوصاف نیز رسیدن به قهرمانی دشوار است و باید بدانیم هیچ امتیازی را نمی توان از دست داد. هر سه روز بازی می کنیم و باید در شرایط رقابت باشیم و به امتیاز های باقی مانده فکر می کنیم.
اما رونالدو :
کریستیانو زمانی که حس می کند که بازیکن تاثیرگذار و چشمگیری ست آن را به خوبی به شما نشان می دهد، او توان بازیابی از یک بازی به یک نمایش خارق العاده و چشمگیر را دارد. من از قدرت ذهنی او می گویم نه کیفیت بازی اش، کیفیت او را همه می دانند. او یک ویژگی خاص دارد می تواند دچار مشکل شود اما به خوبی می تواند بازیابد و از شرایط دشوار خارج شود.
لیگ قهرمانان :
امیدوارم از جایی که تمام کردیم و نتایج خوبی که گرفتیم شروع کنیم اما خب شک داریم واقعا دشوار است. همان طور که شرایط لیگ ها سخت است لیگ قهرمانان نیز آن طور خواهد بود. رقابت های اروپایی نیز عجیب خواهند بود تیم هایی که بازی خواهند کرد که از دل رقابت های لیگ شان می ایند و برخی نیز این شرایط را نخواهند داشت. اینجا بیشتر ذهنیت و قدرت ذهنی بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت. اسان نخواهد بود، ابتدا به تمام شدن لیگ و بعد به شروع لیگ قهرمانان اروپا فکر می کنیم و می دانیم که آسان نیست.
انتخاب مهاجمین :
بارها گفتم که بستگی به رقیب و سیستم بازی آنها دارد. و البته امادگی ذهنی و جسمی بازیکنان خودمان. در زمان گرم کردن ایگوایین احساس ناراحتی کرد و بازی دادن به او در این شرایط ریسک بود، دیبالا نیز از ناحیه شانه کمی احساس ناراحتی داست و نمی خواستم ریسک کنم و او را در ترکیب قرار بدهم اما مشکل دیگری پیش امد و دیبالا بازی کرد و خطر کردیم، برخی مشکلات را داریم و باید بر پایه ان نفرات را انتخاب کنیم.

برچسب‌ها: یوونتوس ساری کریستیانو رونالدو اسکودتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

120 Juventusfc1399/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi