خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,442

مدافع رئال شکار جدید ایجنت ایرانی معروف

مدافع رئال شکار جدید ایجنت ایرانی معروف
مدافع رئال شکار جدید ایجنت ایرانی معروف
سرخیو رگیلون مدافع رئال مادرید از این پس با کیا جورابچیان به عنوان مدیربرنامه ها فعالیت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو رگیلون محصول آکادمی رئال، 2 اکتبر 2018 بود که برابر زسکا مسکو اولین بازی خود با پیراهن این باشگاه را انجام داد. او به دلیل مصدومیت مارسلو به ترکیب اصلی رئال راه یافت و اولین بازی رسمی خود را با پیراهن رئال تجربه کرد. با اعتماد سانتی سولاری او جایگاهش را در ترکیب ثابت رئال را محکم کرد و مارسلو تا زمان بازگشت زین الدین زیدان در مارس 2019 نیمکت نشین او بود.

Champions League | Real Madrid's Reguilón played in Plzen despite ...

زیدان اما اعتقادی به رگیلون نداشت و این باعث شد تا او تابستان گذشته قرضی به سویا برود. رگیلون 34 بازی برای سویا انجام داد و کمک کرد این تیم در رتبه چهارم لالیگا قرار گرفته و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. درخشش رگیلون باعث شده تا حالا در وبسایت ترانسفرمارکت، ارزش او را 25 میلیون یورو تخمین بزنند.

با حضور مارسلو و فرلامند مندی دیگر جایی برای رگیلون در رئال نیست و هرچند سویا تمایل به تمدید قرارداد قرضی او دارد ولی باشگاه هایی چون اورتون و پی اس جی به جذب او علاقه مند شده اند و حتی خبر از پیشنهاد 20 میلیون یورویی اورتون در میان است.

امروز آاس گزارش داد که با بالارفتن سطح کیفی رگیلون و رشد قیمت او، این مدافع چپ جوان با مدیر برنامه هایش قطع همکاری کرده و از این پس با "کیا جورابچیان"، مدیر برنامه های ایرانی همکاری خواهد کرد.

جورابچیان از مهمترین و تاثیرگذارترین ایجنت های فوتبالی دنیاست و ستاره های بزرگی چون فیلیپه کوتینیو، ویلیان، کارلوس ته وز و ریاض محرز با او قرارداد دارند. جورابچیان از حالا وظیفه دارد تا بهترین تیم ممکن را برای رگیلون پیدا کرده و زمینه ساز پیشرفت بیشتر او شود.

برچسب‌ها: ایجنت ایجنت ایرانی کیا جورابچیان سرخیو رگیلون رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 اطلاعیه1399/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi