خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

چشمک فرهاد به آسیا ! بلوغ رفتاری آبی

چشمک فرهاد به آسیا !  بلوغ رفتاری آبی
پس از جدال استقلال و سپاهان، نگاهی تحلیلی به این دیدار داشتیم.

در چارچوب رقابت های لیگ خلیج فارس دو تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی استقلال به پایان رسید.

هواداران استقلال این روز ها پس از اعلام ترکیب تیمشان در نگاه اول به دنبال شمردن تعداد مدافع وسط های ترکیب هستند. سه دفاعه یا چهار دفاعه اولین سوالی است که قبل از هربازی ذهن هر استقلالی را مشغول می کند. مجیدی پس از قبول سرمربیگری استقلال ترکیب و ارکان اصلی تیم استراماچونی را حفظ کرد و با سه مدافع وسط تیمش را راهی میدان می کرد اما پس از چندین هفته وی به سیستم ۴ دفاعه نیز روی آورد.

مجیدی در دیدار مقابل سپاهان از چشمی و غلامی در خط دفاع خود استفاده کرد و دانشگر را که هفته قبل از تمرین تیم اخراج شده بود را به همراه یزدانی روی نیمکت نشاند. غفوری و زکی پور نیز در سمت راست و چپ خط دفاعی استقلال قرار گرفته بودند، یکی از برنامه های استقلال برای خلق مو قعیت در این دیدار ارسال از جناحین بود که بخش عظیمی از آن وابسته به نفوذ وریا و میلاد بود. در خط هافبک استقلال ریگی، اسماعیلی، کریمی و رضاوند حضور داشتند که ریگی و کریمی در بخش دفاعی میانه زمین استقلالی ها حصور داشتند و اسماعیلی به همراه رضاوند مسئولیت بیلد آپ یا بازیسازی تیم را برعهده داشتند، یکی از مشکلات استقلال در هفته های اخیر عدم توانایی در بازیسازی توسط خط هافبک این تیم بوده است که در این بازی نیز به چشم می خورد برای مثال در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی که مالکیت در اختیار استقلالی ها بود ان ها نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه سپاهان خلق کنند،

خط حمله استقلال را نیز هم دیاباته و قایدی تشکیل می دادند. قایدی این روز ها در افت شدیدی قرار دارد و حتی می توانیم مهمترین دلیل کاهش طراوت و خلاقیت خط حمله استقلال را افت این بازیکن بدانیم.

یکی از نکات قابل توجه مثل چند بازی قبل عقب بازی کردن دیاباته در لحطاتی از بازی بود که به کمک خط میانی و دفاعی استقلال می امد تا با قدرت خوبی که در کنترل توپ دارد بتواند مالکیت را برای آبی ها کند و استارت حملات را بزند.

در آن سوی میدان سپاهانی قرار داشت که از حصور امیر قلعه نویی در کنار زمین محروم بود، سپاهان با سیستم ۴۳۳ بازی را آغاز کرد و نکته قابل توجه در ترکیب زردپوشان اصفهانی حضور مهدی کیانی در قلب خط دفاعی این تیم بود، شایان مصلح هم که ساعاتی پیش از سوی کمیته اخلاق بخشیده شد در کنار او در ترکیب حضور داشت. محمد ایران پوریان و مهدی ترکمان نیز کانال های کناری سپاهان حضور داشتند. مثل همیشه سپاهانی ها برای گل زنی روی توپ های بلند چشم داشتند.

نقطه عطف بازی اخراج آرش رضاوند در اواخر نیمه اول از بازی بود. استقلال در واکنش به این اتفاق مهدی قایدی مهاجم خود را بیرون کشید و محمد دانشگر را به زمین اورد تا سیستم این تیم 531 تغییر پیدا کند، حضور 3 دفاع میانی و دو پیستون می توانست کمبود نفرات استقلال را جبران کند. سپاهان هم در واکنش به این اتفاق بازیکن بلند زن خود را یعنی علی قربانی را وارد زمین کرد که تعویصی نه چندان موفقی بود ک سپاهانی ها روی دو توپ غافلگیر شدند و ثمره آن ۲ گل برای استقلال بود روی هردوگل شایان مصلح نقش اصلی را ایفا کرد که روی گل اول پنالتی داد و در گل دوم خودش توپ را وارد دروازه خودی کرد. سپاهان هم در واکنش به این گل ها روند خو را هجومی تر کرد و با ورود کومان به زمین حملات این تیم طراوت خاصی به خود گرفت و توانست با شوت محمد محبی مقاومت استقلال را بشکند و استقلال نیز روی به فوتبال واکنش گرا آورد. پس از خروج شیخ دیاباته از ترکیب استقلال این تیم کاملا به لاک دفاعی فرو رفت
استقلال نشان داد که از لحاظ احساسی جهش بزرگی را داشته است کافی است واکنش آن ها پس از اخراج رضاوند در نیمه اول را با بازی فولاد مقایسه کنید و متوجه تحول در این تیم بشوید.

برچسب‌ها: استقلال فرهاد مجیدی شیخ دیاباته آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 4

141 Juventusfc1399/05/12

Juventusfc: ایشالله ، حاکم مرگ نمیدونم منم

12 مرداد (12:38)


Iren: امیدوارم بعد بازی حذفی هم همینجوری باشه

12 مرداد (12:09)


حاکم مرگ: تا باشه از این چشمک ها باشه :) _ _ _ چجوری خبر 12 تا بازدید داره ولی 14 تا لایک خورده :|

12 مرداد (09:28)


یوونتوسی هاا: بلخره یه بازی خوب دیدیم

12 مرداد (02:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi