خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,122

کریم همچنان در تعقیب مسی

کریم همچنان در تعقیب مسی
کریم بنزما که این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده، گویا به روند خوب گلزنی خود بازگشته است. بنزما با 21 گل زده که 5 تای آن ها از روی نقطه پنالتی بوده در رده دوم جدول گلزنان لالیگا قرار دارد و همچنان به تعقیب مسی ادامه می‌دهد.
کریم در بازی مقابل ویارئال در هفته 37 ام لالیگا 2 گل به ثمر رساند. در مقابل، مسی در بازی مقابل اوساسونا 1 گل از روی ضربه ایستگاهی زد. بدین ترتیب اختلاف بنزما با مسی به دو گل رسید. هر چند که آمار فاجعه بار گلزنی مسی در بازی های اخیر در این اختلاف دو گله بی تاثیر نیست. هم اکنون مسی با 23 گل ( 5 پنالتی ) در صدر قرار گرفته است. بازیکنان رئال خوب می‌دانند که آقای گل شدن بنزما چه ارزشی دارد. از این رو همه آن ها سعی دارند گل های بنزما را افزایش دهند. این دلیلی بود که چرا راموس پناتی خود را با کپی از نسخه مسی، به شکل پاس به بنزما تقدیم کرد، هرچند پس از مردود شدن این گل و تکرار پنالتی، کریم به صورت مستقیم دروازه ویارئال را مورد هدف قرار داد.
بازی بعدی کهکشانی ها با لگانس هست که به نظر می‌رسد بازی راحتی باشد. از این رو امید بنزما برای کسب پیچیچی بسیار زیاد است.

برچسب‌ها: کریم بنزما پیچیچی لالیگا رئال مادرید آقای گل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

119 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi