خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

میلان به دنبال چهارمین مدافع کناری برترِ تاثیر گذار جهان:))

میلان به دنبال چهارمین مدافع کناری برترِ تاثیر گذار جهان:))
به باشگاه میلان یکی از بازیکنان بارسلونا پیشنهاد شده است تا شانس خود را برای خرید "امرسون" مدافع این تیم در تابستان را امتحان کند. خبرگزاری تی ام دبلیو منبعی است که گزارش می دهد میلان به دنبال یک تئو هرناندز جدید می باشد اما برای سمت راست خط دفاعی خود؛ جایی که کونتی و کالابریا بسیار ضعیف عمل کرده اند و نتوانسته اند آنطور که باید متقاعد کننده ظاهر شوند.

امرسون آپاریسیدو لیته د سوزا جونیور – که بیشتر او را با نام امرسون می شناسند به عنوان یک گزینه ی محتمل در پنجره ی نقل و انتقالات پیش روی از او یاد می شود و در حال حاضر نخستین صحبت های اولیه غیر رسمی پیرامون این انتقال انجام شده است. این ملی پوش برزیلی تا سال 2021 به صورت قرضی در باشگاه رئال بتیس توپ خواهد زد، هر چند که بارسلونا می تواند فورا او را بازگرداند و از فروش مجدد او در آینده 50 درصد کسب کند.

دقیقا به همین دلیل آژانسی که این بازیکن با او همکاری دارد با نام پرومو ای اسپورت، مشتری خود را به میلان پیشنهاد کرده است. او همچنین توسط باشگاه هایی چون بایر لورکوزن و بنفیکا نیز دنبال می شود.

قیمتی که بر روی این بازیکن زده شده است حدود 20 الی 25 میلیون یورو می باشد اما برای میلان قطعا همه چیز به تیم مدیریتی جدید و پیشروی احتمالی رالف رانگنیک بستگی دارد.

برچسب‌ها: فورزا میلان میلآن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

70 ʆƠƘЄƦ1399/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi