خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

پیشنهاد جالب فیورنتینا به یوونتوس برای فروش کیه زا

پیشنهاد جالب فیورنتینا به یوونتوس برای فروش کیه زا
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، مهاجم آرژانتینی تنها تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که هیچ تمایلی از طرف بیانکونری برای تمدید قرارداد با گونسالو ایگواین وجود ندارد؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن در آستانه جدایی از یوونتوس قرار بگیرد.
همچنین وینگر جوان و تنها ۲۲ ساله فیورنتینا یکی از سوژه های بزرگ نقل و انتقالاتی به حساب می آید. فدریکو کیه زا بعد از ارائه نمایش های درخشان در ترکیب فیورنتینا مشتریان زیادی را پیش روی خود می‌بیند و به نظر می رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او در نقل و انتقالات آینده به یک تیم بزرگ خواهد پیوست؛ مشتریانی که گفته می‌شود یوونتوس یکی از مهم ترین آنهاست.
حالا و در همین رابطه کالچیو مرکاتو مدعی شده که باشگاه فیورنتینا جدایی ستاره جوان خود را قبول کرده و آنها انتظار دارند که یوونتوس جدی ترین مشتری کیه زا باشد. همچنین بر اساس ادعای این منبع احتمال دارد پای گونسالو ایگواین به معامله انتقال کیه زا به یووه باز شود؛ موضوعی که خود باشگاه فیورنتینا نیز نسبت به آن بی میل نیست.

برچسب‌ها: فیورنتینا فدریکو کیه زا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

127 ⭐ Fc Taha ⭐1399/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi