خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

ایگواین باید مثل زلاتان باشد و کم تر گریه کند!

ایگواین باید مثل زلاتان باشد و کم تر گریه کند!
ایگواین باید مثل زلاتان باشد و کم تر گریه کند!
آنته ربیچ ستاره کروات میلان مصاحبه جالبی را با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کروات میلان یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل جاری رقابت‌های سری آ بوده و در 15 مسابقه اخیر روسونری 10 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. او حالا در مصاحبه ای به مسابقه جالب بین دو تیم میلان و یوونتوس که اخیرا برگزار شد و در ابتدا میلانی ها با دو گل از حریف خود عقب افتاده اما نهایتاً با نتیجه 4-2 به پیروزی دست یافتند، اشاره کرده است.

آنته ربیچ در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: " در واقع دو ربیچ وجود دارد. در زندگی خصوصی من بسیار ساکت و آرام هستم چرا که دوست ندارم خیلی درباره من صحبت شود. در زمین مسابقه اما یک آنته دیگر وجود دارد که برای همه توپ ها می جنگد.

در دیدار مقابل یوونتوس من در بخشی از بازی چیزی به ایگواین گفتم. من هرگز طرفدار بازیکنانی مثل او نیستم؛ بازیکنانی که بسیار تنومند هستند اما هر وقت به چه شکلی کاملاً آرام لمس می شوند، به مدت سه دقیقه روی زمین می‌افتد. این اتفاق در مورد فدریکو برناردسکی نیز رخ می دهد؛ کاری که او در دیدار مقابل اسپال نیز انجام داد.

زلاتان ابراهیموویچ نیز در طول یک بازی ضربات بسیار زیادی را متحمل می‌شود اما بلافاصله بلند می شود و به کارش ادامه می‌دهد. دیگران نیز مثل ایبرا باشند و نباید اینگونه همچون ایگواین و برناردسکی گریه کنند."

برچسب‌ها: ایگواین آنته ربیچ زلاتان ابراهیموویچ یوونتوس روسونری سری آ برناردسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

188 اطلاعیه1399/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi