خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

امضای صورت جلسه جلسه هماهنگی بدون حضور استقلال!

امضای صورت جلسه جلسه هماهنگی بدون حضور استقلال!
در شرایطی که استقلال به دلیل مثبت شدن تست برخی اعضای تیمش به ویروس کرونا در جم حضور نیافته، جلسه هماهنگی این بازی با حضور نمایندگان باشگاه پارس، هیات فوتبال، فدراسیون و مسوولان تامین برگزار شد.

این در حالیست که اعضای استقلال بعد از مثبت شدن تست تعداد دیگری از نفرات این تیم روز گذشته از فرودگاه به خانه برگشتند و با نظر کادرفنی و مدیران این تیم تمرینات آبی‌ها نیز تعطیل اعلام شد. با این حال فدراسیون هنوز نظر قطعی و رسمی خود را در خصوص این بازی اعلام نکرده تا طبق هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته، مراحل انجام آن با برگزاری جلسه هماهنگی برگزار شود.

بازیکنان پارس قرار است امروز با حضور در استادیوم و انجام مراسم تشریفات بازی، کار خود را دنبال کنند که این موضوع هم می‌تواند عجیب و جالبی در فوتبال ایران محسوب شود و باید دید در نهایت چه تصمیمی در خصوص سرنوشت این بازی گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها: استقلال پارس جنوبی جم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

151 زندگی کاری1399/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi