خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

فولر:هاورتس می تواند در تابستان از بایرلورکوزن جدا شود

فولر:هاورتس می تواند در تابستان از بایرلورکوزن جدا شود
مدیر ورزشی بایرلورکوزن ترجیح می دهد ستاره جوان این تیم، فصل آینده را نیز در این باشگاه آلمانی سپری کند.

رودی فولر، مدیر ورزشی بایرلورکوزن در گفت و گویی عنوان کرد که توافقی بین کای هاورتس با باشگاه وجود دارد که به این بازیکن اجازه می دهد در صورت دریافت پیشنهادی رضایت بخش، تیم را ترک کند.

هاورتس 21 ساله، در این فصل عملکرد بسیار خوبی در رقابت های بوندسلیگا از خود نشان داده و موفق شده است که 12 گل و 6 پاس گل را برای بایرلورکوزن به ثبت برساند. هافبک هجومی بایرلورکوزن، توجه تیم های زیادی را از جمله رئال مادرید و چلسی به خود جلب کرده است و گفته می شود که باشگاه آلمانی با چیزی حدود 100 میلیون یورو، به این انتقال رضایت خواهد داد. فولر اما در تازه ترین گفت و گویش، ابراز امیدواری کرد که هاورتس جوان دست کم برای یک فصل دیگر در بایرلورکوزن بماند. مدیر ورزشی بایرلورکوزن گفت:

هنوز چیز خاصی در مورد هاورتس اتفاق نیفتاده است و چیزی برای گزارش دادن وجود ندارد. در حال حاضر او بازیکن ماست. ما افکار خودمان را داریم و البته از این موضوع نیز آگاه هستیم که او می تواند چه اقداماتی در راستای انتقالش به باشگاهی دیگر انجام دهد. به شخصه امیدوارم که هاورتس برای یک فصل دیگر در جمع ما باقی بماند. البته ما با هم توافق کردیم که در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، او می تواند همین تابستان از جمع ما جدا شود.
بایرلورکوزن باید در فینال رقابت های جام حذفی آلمان به مصاف بایرن مونیخ برود و از طرفی دیگر هنوز در رقابت های لیگ اروپا نیز، حضور دارد. البته مشخص نیست که در صورت روشن شدن تکلیف تیم آینده هاورتس، او این اجازه را خواهد داشت که در لیگ اروپا بایرلورکوزن را همراهی کند یا خیر. با این حال رودی فولر بر این عقیده است که تمامی بازیکنان شاغل در اروپا، حتی با وجود قطی شدن انتقالشان به تیمی دیگر، باید تا انتهای فصل، کنار تیم فعلی اشان بمانند. مدیر ورزشی بایرلورکوزن اظهار داشت:

شاید من کمی قدیمی و احساسی فکر می کنم اما به نظر من یک بازیکن فارغ از این که فصل در چه مقطع زمانی به پایان خواهد رسید، باید تا انتهای فصل در تیمش بماند. من در این مورد هیچ بحثی را نمی پذیرم. شاید بازیکن با خود بگوید آیا ممکن است با ادامه حضور در تیم فعلی ام آسیب ببینم؟ یا شاید دوست داشته باشد کمی بیشتر در تعطیلات باشد. با این حال، مهم نیست لیگ قهرمانان اروپا باشد یا لیگ اروپا، نمی توانم درک کنم که در صورت درخواست تیم فعلی بازیکن، آن بازیکن باز هم نخواهد بازی کند. البته نباید به هیچ بازیکنی فشار آورد، اما هاورتس خودش می داند که به این باشگاه، طرفداران و هم تیمی هایش مدیون است.

برچسب‌ها: رودی فولر بایر لورکوزن کای هاورتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

129 بایر‌ لورکوزن1399/04/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi