خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

عصبانیت وطغیان ستاره برزیلی بارسلونا

عصبانیت وطغیان ستاره برزیلی بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، توافق برای معاوضه بین آرتور ملو و میرالیم پیانیچ بین دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس قطعی شده و حتی ستاره برزیلی بارسا بامداد امروز برای گذراندن تست پزشکی راهی توربن شد. البته هیچ یک از این دو بازیکن نمی توانند در ادامه فصل برای تیم های جدیدشان بازی کنند و همه چیز به ابتدای فصل بعد موکول می شود.

اما آرتور ملو به شدت از روند رفتار مدیران بارسا عصبانی است و طبق ادعای کالچومرکاتو، گرچه می تواند در ادامه فصل دوباره برای این تیم بازی کند، اما چنین تصمیمی ندارد. باشگاه بارسلونا در واقع آرتور ملو را وادار کرد تا انتقال به یوونتوس را بپذیرد و حالا هافبک برزیلی به شدت از مدیران بارسلونا عصبانی است و قصد دارد بازی کردن دوباره برای این تیم امتناع ورزد. آرتور به وضوح اعلام کرده بود قصد دارد در نوکمپ بماند و تنها بعد از اینکه به کیکه ستین، سرمربی بارسلونا به او گفت به ماندنش نیازی ندارد، مجبور شد این تیم را ترک کند. حالا آرتور ملو حتی حاضر است شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را از دست بدهد، اما دیگر برای بارسلونا بازی نکند.

اما شرایط در مورد میرالیم پیانیچ اینگونه نیست و علیرغم توافق قطعی با بارسلونا، او قصد دارد تا پایان فصل و حتی رقابت های لیگ قهرمانان در یوونتوس بازی کند و از ابتدای فصل بعد در نوکمپ حاضر شود.

برچسب‌ها: آرتور بارسلونا پیانیچ یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

126 Mizan City1399/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi