خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,329

پیشنهاد جدید پورعلی گنجی از سوپرلیگ چین

پیشنهاد جدید پورعلی گنجی از سوپرلیگ چین
پیشنهاد جدید پورعلی گنجی از سوپرلیگ چین
مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم العربی قطر پیشنهادی از سوپرلیگ چین دریافت کرده و این پیشنهاد را با باشگاه العربی درمیان گذاشته است.

به گزارش" ورزش سه" مرتضی پورعلی گنجی با پیشنهادی از فوتبال چین روبرو شده است و باید سریعتر به این پیشنهاد پاسخ بدهد چون لیگ چین از 25 ژوئیه (4 مرداد) آغاز می شود و اگر مدافع تیم ملی ایران قصد سفر به چین را داشته باشد ، باید یک قرنطینه 14 روزه را در این کشور بگذراند.

به گزارش روزنامه الرایه قطر در حالی که 5 بازی به پایان رقابت های لیگ قطر مانده و تیم العربی به پورعلی گنجی نیاز دارد کمی جدایی او را دراین مقطع فصل دشوار کرده است.

العربی به رقابت های نیمه نهایی جام حذفی قطر رسیده و به همین دلیل این باشگاه قصد دارد تمام بازیکنانش را حفظ کند تا بتواند به فینال رقابت ها برسد.

ممکن است این موضوع مورد بحث قرار بگیرد که آیا پورعلی گنجی بعد از پایان فصل با العربی ادامه بدهد یا نه؟ چرا که او دو فصل دیگر با العربی قرارداد دارد و در این نظر هالگریمسون سرمربی این تیم نیز تاثیرگذار است.

مرتضی پورعلی گنجی دو سال پیش و بعد از دو فصل بازی در السد قطر به اوپن بلژیک رفت اما در حالی که فصل به پایان نرسیده بود به فوتبال قطر بازگشت و با العربی به توافق رسید.
او پیش از حضور در السد یک فصل نیز در تیم تیانجین تدا چین بازی کرد و ممکن است تجربه باعث شود تا مدافع تیم ملی ایران باردیگر به دنبال ماجراجویی در فوتبال چین باشد.

برچسب‌ها: چین پورعلی گنجی العربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

113 اطلاعیه1399/04/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi