خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارسلونا و یک رکورد جالب در شروع مجدد لالیگا

بارسلونا و یک رکورد جالب در شروع مجدد لالیگا
از 22 خرداد بود که لالیگا فعالیتش را از سر گرفت و تیم ها هرکدام تاکنون 4 بازی انجام داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه ماه وقفه به دلیل شیوع کرونا، لالیگا از دو هفته پیش شروع شد. تیم ها یازده بازی در پیش داشتند و تاکنون هر تیم 4 بازی انجام داده و هفت بازی فینال گونه دیگر نیز برای تیم های مدعی قهرمانی و نیز ته جدولی باقی مانده است.

رئال مادرید که پیش از وقفه 2 امتیاز کمتر از بارسا داشت و در رده دوم قرار گرفته بود، توانسته پس از 4 بازی بار دیگر به صدر برگردد و این مهم با تساوی بارسا در زمین سویا میسر شد.رئال هر 4 بازی خود را پیروز شده ولی بارسا در زمین سویا بدون گل مساوی کرد تا صدر را از دست بدهد.

با این حال نکته قابل توجه در مورد بارسا برطرف شدن ضعف های دفاعی این تیم است. بارسا در فاز دفاعی بسیار بهتر از گذشته ظاهر شده و هنوز هیچ تیمی نتوانسته دروازه آبی اناری ها را باز کند. در واقع بارسا تنها تیم لالیگاست که پس از شروع مجدد بازی ها هنوز هیچ گلی دریافت نکرده است.

بارسا 7 گل زده و گلی دریافت نکرده در حالی که رئال مادرید 10 گل زده و دو گل نیز از ایبار و سوسیداد دریافت کرده است. دیگر تیم های لالیگا نیز حداقل یک گل را دریافت کرده اند.

دیدار بعدی بارسا 2 روز دیگر در بالائیدوس و برابر سلتا خواهد بود.

برچسب‌ها: بارسا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

100 ♛ تاج رضا ♛1399/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi