خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,316

سولشر: یونایتد برای رقابت بر سر جام قهرمانی آماده نیست

سولشر: یونایتد برای رقابت بر سر جام قهرمانی آماده نیست
سرمربی نروژی شیاطین سرخ در تابستان ۲۰۲۰ هم به دنبال تقویت تیمش و تکمیل پروژه بازسازی یونایتد خواهد بود.

طرفداری – اوله گونار سولسشر از ترکیب فعلی منچستریونایتد رضایت دارد ولی در عین حال می گوید این تیم فعلا به اندازه کافی به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک نیست.

به گزارش اسکای، روند شکست ناپذیری منچستریونایتد با تساوی مقابل تاتنهام ادامه یافت و حالا مارکوس رشفورد و پل پوگبا هم از مصدومیت برگشته اند. سولسشر اعتقاد دارد بازگشت این بازیکنان کیفیت تیم را بالا می برد ولی شیاطین سرخ برای تبدیل شدن به یک مدعی واقعی در لیگ برتر به تقویت کردن خود در پنجره تابستانی نیاز دارند.

سولسشر به دنبال تقویت کردن منچستریونایتد در بازار
ما در طول فصل پیشرفت کردیم و فکر می کنم در ۱۱ بازی اخیر شکست نخورده ایم. ولی بعد پوگبا و رشفورد به ترکیب اضافه می شوند و پیش خودتان فکر می کنید: «بله، ما خیلی عقب نیستیم و من کاملا از ترکیب رضایت دارم.» اگر بتوانیم قرارداد خوبی منعقد کنیم و بازیکنانی که بتوانند ما را تقویت کنند موجود باشند، قطعا باید در این زمینه مقداری هزینه کنیم. اما کار کردن با این ترکیب خیلی خوب است و ما در مسیر درستی قرار داریم. ما هنوز آنجایی که می خواهیم نیستیم یعنی به اندازه کافی به رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر نزدیک نشده ایم ولی قدم به قدم جلو می رویم. طبیعتا سیتی و لیورپول در فصول اخیر نشان دادند که برای قهرمانی در لیگ چه استانداردهایی باید داشت. امیدوارم در این فصل بتوانیم برای قهرمانی در لیگ اروپا و جام حذفی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ تلاش کنیم و سپس ببینیم برای فصل بعد چقدر می توانیم سرمایه گذاری کنیم.

برچسب‌ها: یونایتد لیگ برتر انگلیس سولشر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

83 پرسپولیس.کرد1399/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi