خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

انتقال هافبک بارسلونا به یوونتوس قطعی شد

انتقال هافبک بارسلونا به یوونتوس قطعی شد
اسکای اسپورتس ادعا می کند یوونتوس با 80 میلیون یورو آرتور ملو از بارسلونا جذب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست بحث یک معاوضه بین دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا بسیار داغ دنبال می‌شود؛ طی هفته‌های گذشته منابع ایتالیایی و اسپانیایی بارها گزارش دادند که این دو تیم در اندیشه معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو هستند.

حالا و در همین رابطه اسکای اسپورتس مدعی شده که باشگاه یوونتوس با پرداخت 80 میلیون یورو برای جذب آرتور ملو از بارسلونا موافقت کرده است. بر اساس این گزارش هافبک برزیلی نیز بالاخره موافقت خود را با این انتقال ابراز کرده و قرار است در بیانکونری سالیانه 5 میلیون یورو حقوق دریافت کند.

با این وجود اما هنوز مشخص نیست که آیا هافبک بوسنیایی یوونتوس یعنی میرالم پیانیچ نیز در این انتقال نقش خواهد داشت یا خیر چرا که یوونتوس روی این بازیکن برچسب 70 یک میلیون یورویی قرار داد اما بلوگرانا معتقد است که در این معاوضه باید مبلغی بیشتر از 10 میلیون یورو دریافت کند. با این حال تنها مشکل پیش رو در روزهای اخیر عدم موافقت آرتور برای پیوستن به یووه بود که حالا به نظر می رسد این موضوع مرتفع شده است.

برچسب‌ها: بارسلونا یوونتوس آرتور ملو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

101 ♛ تاج رضا ♛1399/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi