خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

دغدغه اسکوچیچ؛ برگزاری بازی دوستانه

دغدغه اسکوچیچ؛ برگزاری بازی دوستانه
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران بازگشته و در نشست با نبی – دبیر کل و مهدی خراطی – رییس دپارتمان کمیته تیم های ملی دغدغه های خود را مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، او در این نشست از تصمیم عاقلانه فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی های باقی مانده لیگ برتر دفاع کرد چرا که اگر لیگ برگزار نمی شد بازیکنان تیم های داخلی بعد از 7 ماه دوری از میادین رسمی در اردوی تیم ملی حاضر می شدند. بازی های لیگ برتر از اسفند ماه تعطیل شده و بازی های تیم ملی هم در مهر ماه برگزار خواهد شد. اسکوچیچ اعلام کرد بازی های باقی مانده لیگ برتر را به دقت خود و همکارانش رصد خواهند کرد تا برای بازی با هنگ کنگ و هم چنین کامبوج بهترین انتخاب ها را داشته باشند. سرمربی تیم ملی طی گزارشی از رصد دقیق وضعیت لژیونرها در تیم های خارجی به دبیر کل و رییس دپارتمان کمیته تیم های ملی خبر داد و البته یک دغدغه مهم هم داشت؛ برگزاری بازی دوستانه پیش از دیدار با هنگ کنگ.

فدراسیون فوتبال قول هایی به صورت شفاهی به سرمربی تیم ملی داد تا پیش از بازی با هنگ کنگ دست کم یک بازی دوستانه برای تیم ملی مهیا کند. در این باره صحبت هایی با عمان شده است. البته این بازی هنوز نهایی نشده است. این دو تیم قرار بود خرداد ماه در دیداری دوستانه در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند که به خاطر کرونا این بازی لغو شده بود. البته که دغدغه های اسکوچیچ قابل درک است چرا که بازی به هنگ کنگ اولین حضور او روی نیمکت تیم ملی محسوب می شودو پیش از این بازی نیاز دارد دست کم با یک بازی دوستانه با جو تیم ملی، روحیه بازیکنان و حتی عملکرد فنی بازیکنان تیم ملی از نزدیک آشنا شوند.

گفتنی است کادر فنی تیم ملی در اولین ماموریت جدی بازی فولاد – استقلال را زیر نظر خواهند گرفت. این بازی قرار است 4 تیر در استادیوم شهدای فولاد برگزار شود.

برچسب‌ها: دراگان اسکوچیچ (سرمربی) تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

63 پرسپولیس امیران1399/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi