خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

تاکید دوباره ساری: رونالدو از نظر بدنی آماده نیست

تاکید دوباره ساری: رونالدو از نظر بدنی آماده نیست
تاکید دوباره ساری: رونالدو از نظر بدنی آماده نیست
مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس یک بار دیگر تاکید کرد که کریستیانو رونالدو از نظر بدنی آمادگی صد درصدی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که یوونتوس در چهار چوب مسابقه فینال رقابت های کوپا ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف ناپولی رفت که این بازی بعد از تساوی بدون گل در وقت های معمول به ضربات پنالتی کشیده شد؛ با این حال دو پنالتی بیانکونری توسط پائولو دیبالا و دنیلو از دست رفت تا قهرمانی به شاگردان جنارو گتوزو برسد.

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو اما در بازی دیشب نتوانست عملکرد چندان خوبی را از خود ارائه دهد. رونالدو در تقابل با ناپولی تنها یک شوت داخل چارچوب داشت و حتی مائوریتزیو ساری بعد از بازی اعلام کرد که این بازیکن از نظر بدنی کاملاً آماده نیست.

سرمربی یوونتوس حالا یک بار دیگر ادعای چند روز گذشته خود را تکرار کرده است. ساری درباره رونالدو گفت: " ما قبل از بازی های کوپا ایتالیا با میلان و ناپولی و بار دیگر دیروز با هم صحبت کردیم. او در دوران بازی خود کمی دور از دروازه و با فاصله از مهاجم نوک بازی کرده و توانسته 700 گل به ثمر برساند، بنابراین عجیب نیست که ترجیح او این موضوع باشد.

من دیروز با رونالدو، برای مدت زمان زیادی صحبت کردم و امیدوارم که از فردا و حداکثر در یک هفته، او دوباره به بازیکن فوق العاده ای تبدیل که ما می شناسیم. با این حال او فعلا از نظر جسمی در بهترین در بهترین فرم خود قرار ندارد. "

برچسب‌ها: مائوریتسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

54 اطلاعیه1399/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi