خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

کاش 20 درصد خامس در رئال مادرید شانس داشتم!

کاش 20 درصد خامس در رئال مادرید شانس داشتم!
فردی رینکون که در سال 1995 به رئال مادرید ملحق شد، تنها یک فصل در این تیم دوام آورد و در مجموع 21 بار نیز برای کهکشانی ها به میدان رفت. حالا فردی رینکون معتقد است خامس بیشتر از او فرصت داشته تا توانایی های خود را اثبات کند و از این حیث نمی تواند بهانه ای بیاورد.

فردی رینکون گفت: "خامس نمی تواند از عدم فرصت کافی برای اثبات خود شکایت داشته باشد. من وضعیتم در دوران حضور در رئال مادرید را با او نمی سنجم، زیرا خامس فرصت های بیشتری داشت. هر بازیکنی باید ببیند که چگونه می تواند از شانس های بازی کردن خود استفاده کند.

علاقمند بودم نصف فرصت خامس یا حتی 20 درصد آن را برای اثبات شایستگی های خود داشتم. شما باید به عنوان یک بازیکن یا هر چیز شغل از خود مراقبت کنید و بتوانید به بهترین شکل ممکن وظایفتان را انجام دهید. من می خواهم درباره اتفاقات کاملا واضح حرف بزنم، زیرا گاهی اوقات نمی توانید وقتی می دانید در خانه دشمن حضور دارد. پنجره را ببندید و بدانید که در داخل شما دشمن دارید.

نمی گویم در کلمبیا همه چیز خوب بود. من در کلمبیا، همچنین اسپانیا و جاهای دیگر تبعیض را حس کردم. این بخشی از فوتبال نیست و وقتی که به رئال مادرید پیوستم از این جنبه بالغ تر بودم، چون در کشور خودم قبلا این اتفاق برای من افتاده بود. من نمی خواهم رئال مادرید را مقصر بدانم، زیرا این واقعه در کشورم نیز اتفاق افتاده بود."

برچسب‌ها: خامس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

82 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi