خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,851

لژنشین ها عصای دست استقلال

لژنشین ها عصای دست استقلال
روز گذشته در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی استقلال موفق شد در دیداری تدارکاتی با نتیجه سه بر یک بر تیم دسته اولی هوادار غلبه کند. در این دیدار استقلال بازی را با ترکیبی از نفرات اصلی و ذخیره نشین آغاز کرد که در همان آغاز بازی با یک گل از حریف خود عقب افتاد. در اواخر بازی در نیمه اول ارسلان مطهری بازی را برابر کرد و در ادامه فرشید باقری با زدن ضربه پنالتی دوم خود در این بازی استقلال را دو بر یک از حریف خود پیش انداخت.

در دقیقه 60ترکیب استقلال کامل عوض شد و بازیکنان اصلی این تیم از جمله سید حسین حسینی ،وریا غفوری ،مهدی قایدی،آرش رضاوند،علی کریمی ،مرتضی تبریزی و مسعود ریگی به بازی آمدند تا استقلال در نهایت با نتیجه سه بر یک بر حریف خود غلبه کند.

در تصاویر شکار شده از امیرحسین خیرخواه بازیکنان ماسک زده استقلال را که می توانند عصای دست مجیدی در هر سه جام پیش رو باشند بهمراه شیخ دیاباته ناآماده را در جایگاه های مختلف زمین تمرین شماره دو ورزشگاه آزادی وبا بهترین امکانات می بینید که در حال نظاره بازی هستند.

برچسب‌ها: استقلال دیدار دوستانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

48 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi