خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

نکونام: با رفتن کی روش فوتبالم را از دست دادم

نکونام: با رفتن کی روش فوتبالم را از دست دادم
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه آیا موافق حضور سرمربی خارجی در این تیم است یا داخلی توضیح داد: اگر قرار است مربی خارجی‌ای مانند کی روش و بلاژوویچ به ایران بیایند تا به فوتبال ما کمک کنند، موافق حضورشان در کشورمان هستم. آن‌ها جزء سرمربیان بزرگ دنیا هستند و می‌توانند فوتبال ایران را رو به جلو هدایت کنند، اما اگر قرار است مربی‌ای به کشورمان بیاید تا فقط موفقیت مقطعی داشته باشیم، موافق چنین کاری نیستم.

او ادامه داد: مربیان داخلی خوبی در کشورمان حضور دارند که می‌توانند همین الان سرمربی تیم ملی شوند و قبل از آن هم می‌توانستند. خودم سرمربی هستم، اما اگر مربی بزرگ خارجی به ایران بیاید، حاضرم کنارش کار کنم. باید چنین مربیانی به کشورمان وارد شوند تا نکات فنی خوبی را به مربیان ایرانی و فوتبال مان انتقال بدهند.

نباید نقش کی روش را در پیشرفت فوتبال مان انکار کنیم سرمربی تیم فولاد با اشاره به لزوم مدیریت مناسب مربیان بزرگ خارجی در فوتبال ایران گفت: خودم مخالف برخی رفتار‌ها و اقدام‌هایی هستم که کارلوس کی روش در تیم ملی انجام داد و در زمان او از این تیم جدا شدم. اما نباید نقش کی روش را در پیشرفت فوتبال مان انکار کنیم. باید وضعیت تیم ملی قبل و بعد از او در این تیم را هم ببینیم.

اگر بتوانیم مربیان بزرگ خارجی را کنترل کنیم، شاهکار کرده ایم. در حال حاضر تیم ملی مان نه مدیریت دارد، نه قرارداد خوب و نه حتی سرمربی بزرگ و خوب. متاسفانه همه را با هم از دست دادیم.

برچسب‌ها: نکونام کی روش ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

152 پرسپولیس.کرد1399/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi