خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

ساری: میلان می‌تواند ما را از کوپا ایتالیا حذف کند

ساری: میلان می‌تواند ما را از کوپا ایتالیا حذف کند
ساری: میلان می‌تواند ما را از کوپا ایتالیا حذف کند
مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس نسبت به صعود تیمش به فینال جام حذفی ایتالیا مطمئن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش بود که شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا باعث شد که تمام مسابقات ورزشی این کشور از جمله رقابت های سری آ به حالت تعلیق در بیاید اما چندی پیش مشخص شد مسابقات از کمتر از 10 روز دیگر پیگیری خواهد شد.

رقابت های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا نیز قرار است پیش از شروع مجدد سری آ برگزار شود و فردا بازی برگشت یوونتوس و میلان در نیمه نهایی به انجام خواهد رسید. بازی رفت، فوریه گذشته با تساوی 1-1 دو تیم در سن سیرو خاتمه یافت. بازی فردا در آلیانتس تورین و بدون تماشاگر برگزار می شود.

مائوریتزیو ساری سرمربی یووه در نشست خبری این بازی گفت:« بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر قطعاً حس خوبی ندارد؛ اما قدرت یک تیم در این است که بداند چطور در این وضعیت به نتیجه دلخواهش برسد. ممکن است ضرباهنگ تیم در این شرایط تغییر کند. غیبت هواداران می‌تواند خیلی چیزها را تغییر دهد.

با توجه به اینکه عضلات بازیکنان در این مدت تحلیل رفته، معتقدم خطر مصدومیت آنها حالا افزایش یافته است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم فشار تمرینات را کمی بیشتر کنیم تا بازیکنان به سطح آمادگی لازم برسند، هرچند این فشار از فشار تمرینات‌مان که معمولاً در تابستان انجام می‌دهیم، کمتر است.»

ساری ادامه داد:« ما خوش‌شانسیم که هنوز برای کسب سه جام (سری آ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) در حال رقابت هستیم. این به ما کمک خواهد تا تمرکز بیشتری روی کارمان پیدا کنیم. درباره بازی فردا هم باید بگویم که میلان همیشه برای ما مشکل‌ساز بوده و تساوی 1-1 در بازی رفت نشان می‌دهد که هیچ چیز تضمین شده نیست. به نظرم در بازی فردا هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.»

برچسب‌ها: ساری میلان یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

68 اطلاعیه1399/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi