خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

جیونتولی: آوردن آزمون به ناپولی دشوار است

جیونتولی: آوردن آزمون به ناپولی دشوار است
جیونتولی: آوردن آزمون به ناپولی دشوار است
مقاومت زنیت سن پترزبورگ در برابر فروش سردار به یکی از چند تیم مطرحی که علاقمند به جذب مهاجم ایرانی هستند باشگاه های خواهانش را مجبور به فکر کردن به گزینه های دیگر کرده است.

به گزارش" ورزش سه" ستاره خط حمله تیم ملی ایران اما هنوز هم یکی از جذاب ترین و پرمشتری ترین بازیکنان نقل و انتقالات اروپایی این فصل است هرچند زنیت تا الان مقاومت کرده است. با این وصف ایتالیا کماکان به عنوان جدی ترین مقصد سردار به نظر می رسد هرچند لیگ برتر انگلستان و چند تیم مطرح نیز به طور جدی خواهان آزمون هستند.

چشمک ناپولی به اوسیمهن

امروز این خبر منتشر شد که کریستیانو جیونتولی مدیرورزشی تیم ناپولی به ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای تیم لیل و بازیکن سابق شارلروا علاقمند شده است اما او اعتراف می کند که آوردن این بازیکن به ناپل دشوار است.

اوسیمهن برای طرفداران زیادی در ناپولی دارد اما جیونتولی فاش کرد که این مهاجم ، هدف بسیاری از تیم های برتر اروپا نیز است. این بازیکن در این فصل 19 گل زده و 5 پاس گل هم به همبازیانش در تیم لیل داده است.

اما ناپولی کماکان به لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید و سردار آزمون مهاجم سن پترزبورگ و البته اورتون سوارز از گرمیو علاقمند است اما جیونتولی درباره این سه نیز می گوید که دستیابی به توافق دشوار است. او در پاسخ به این سوال که اوسیهمن، سردار یا یوویچ؟ می گوید:"هر سه این ها بازیکنان مستعدی هستند اما آورد آن ها به ناپولی دشوار است چرا که تیم های مطرحی آن هار ا می خواهند."

مدیرورزشی ناپولی در بخش دیگری از صحبتش دراین باره که ناپولی سرانجام مهاجمش را از درون لیگ ایتالیا انتخاب می کند یا خارج از آن هم می گوید:" نمی دانم ، باید ببینیم وضعیت این بازیکنان در دوماه آینده چگونه خواهد بود. ما باید با قاطعیت قدم های درستی را برداریم."

برچسب‌ها: مهاجم ایرانی سردار آزمون ناپولی زنیت زنیت سنت پترزبورگ جیونتولی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

111 اطلاعیه1399/03/20

Ready To Win: فکر کنم آوردنش به ناپولی به این دلیل دشواره که ناپولی نمی خوادش

21 خرداد (00:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi