خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پلن بی سری آ در صورت توقف دوباره رقابت‌ها

پلن بی سری آ در صورت توقف دوباره رقابت‌ها
پلن بی سری آ در صورت توقف دوباره رقابت‌ها
فدراسیون فوتبال ایتالیا یک برنامه جایگزین در صورت توقف دوباره رقابت های سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا که به مبتلا شدن نزدیک به 250 هزار نفر و مرگ بیش از 34 هزار نفر در ایتالیا منجر شد، رقابت های سری آ را مانند سایر لیگ های معتبر اروپایی از سه ماه قبل متوقف کرد.

با کنترل شدن روند شیوع این بیماری در ایتالیا، رقابت های سری آ قرار است به زودی از سر گرفته شود اما اکنون یک برنامه جایگزین هم در صورت متوقف شدن دوباره بازی ها، در نظر گرفته شد.

در صورتی که بازی ها پیش از 10 جولای متوقف شود، از بازی های پلی آف برای تعیین سرنوشت لیگ استفاده خواهد شد اما در صورتی که بعد از این تاریخ رقابت ها متوقف شود، از الگوریتم خاصی برای تعیین سرنوشت تیم های قهرمان و سقوط کننده استفاده خواهد شد. در سری B هم همین شرایط اعمال خواهد شد اما رقابت های سری سی با توجه به صعود تیم های ویچنزا، رجینا و مونزا، پایان یافته اعلام شد.

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، بعد از جلسه امروز به خبرنگاران گفت:" فوتبال امروز برنده بود؛ ازلحاظ ثبات. ایتالیا یکی از 5 لیگ برتر اروپاست. ما ما تصمیم گرفتیم که رقابت ها را به پایان برسانیم و این مسیر را ادامه می دهیم."

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا کرونا پلن B

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 اطلاعیه1399/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi