خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

سرخابی‌ها هزار میلیارد تومانی شدند !

سرخابی‌ها هزار میلیارد تومانی شدند !
سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای کشف قیمت در شهریور ماه پیش رو وارد بازار بورس خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش امروز در نشست با سردبیران روزنامه های ورزشی، درباره روند خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کرد و اعلام کرد که پیش از اتمام دوره کاری اش در دولت حسن روحانی کار خصوصی سازی دو باشگاه را به صورت کامل انجام خواهد داد، تا مسائل حاشیه ای ناشی از دولتی بودن دو باشگاه به پایان برسد.

سلطان فر در این نشست و در شروع حرف هایش با اشاره به اهمیت دو باشگاه پایتخت و طرفداران چهل، پنجاه میلیونی آنها، توضیح داد: از پانزده سال پیش بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح بوده که مالکیت آنها هم با دولت و یک وزارتخانه است. وزارتخانه‌ای که کار حاکمیتی ورزش را بر عهده دارد، اگر قرار باشد در حوزه مدیریتی برای چنین باشگاه‌هایی با چنین ویژگی‌هایی عادلانه عمل کند، دچار مشکل می‌شود، بنابراین اعتقاد دارم، ادامه این روش به هیچ وجه امکانپذیر نیست .

سلطانی‌فر در ادامه بحث خصوصی‌سازی توضیح داد: پس از پذیرفتن مسئولیت وزارت ورزش و جوانان، باور جدی من بر واگذاری سرخابی های پایتخت به بخش خصوصی بود که باید این کار انجام شود .خوشبختانه در جلسات جداگانه با دکتر روحانی رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهور موافقت واگذاری را با توجه به ادله ای که ارائه دادم، گرفتم .

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه در واگذاری این دو باشگاه هدف، سیاسی نیست و می خواهم به ورزش کشور خدمتی کرده باشم اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم علاوه براینکه پرسپولیس و استقلال در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرند، وزارتخانه را نیز از درگیری مسایل حاشیه ای نجات دهم که این مسأله به خودی می تواند به ورزش کمک کند.

وی ادامه داد: با تصویب خصوصی سازی دو باشگاه در هیات عالی واگذاری که ١٨ فروردین به تصویب رسید، برنامه زمانبندی مشخص شد که اگر با موفقیت پیش رود تا اواخر شهریورماه امکان ورود به بازار سرمایه وجود دارد .

وزیر ورزش و جوانان فرایند خصوصی سازی را ابتدا ورود ١٠ درصد از سهام برای کشف قیمّت عنوان و تاکید کرد:عزم جدی داریم که پس از آن صد در صد سهام را واگذار کنیم.

سلطانی فر به واگذاری ورزشگاه‌های مرغوبکار و درفشی‌فر و کمپ حجازی را برای افزایش دارایی‌ها و سرمایه‌ی این دو باشگاه دانست و افزود: ارزش دو باشگاه در زمینه‌های مختلف حدود یک هزار میلیارد تومان اعلام خواهد شد .

برچسب‌ها: استقلال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

75 Esteghlal Fc‌1399/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi