خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

رسمی - چهارم تیرماه ؛ شروع دوباره فوتبال در ایران

رسمی - چهارم تیرماه ؛ شروع دوباره فوتبال در ایران
بازگشت لیگ در تابستان داغ
رسمی - چهارم تیرماه ؛ شروع دوباره فوتبال در ایران
سازمان لیگ به باشگاه‌ها زمان از سرگیری بازی‌های لیگ را اعلام کرد و با توجه به دغدغه‌هایی که در خصوص آماده‌سازی بازیکنان وجود داشت اعلام کرد بازی ها با یک هفته تاخیر شروع می شود.

به گزارش"ورزش سه"، بر این اساس دیدار معوقه فولاد خوزستان و استقلال تهران روز چهارشنبه ۴ تیرماه برگزار می شود و در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم از روز یکشنبه هشتم تیرماه آغاز می شود.

بعد از تعطیلی سه ماهه لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا تیم های زیادی خواستار تعطیلی بازی ها لیگ برتر شده بودند و چهار باشگاه تراکتور – ماشین سازی – نساجی و شهر خودرو نیز در نامه ای رسمی به وزیر ورزش و جوانان خواستار دخالت در این زمینه و اعلام تعطیلی فوتبال شده بودند که این نامه به زعم علی نژاد معاون وزیر هیچ گاه به وزارتخانه نرسید و در نهایت تصمیم سازمان لیگ بر آن شد که بازی ها را در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی دنبال کند.

برای برگزاری بازی های لیگ 2 موضوع مهم مطرح بود. یکی اعلام تیم های برتر به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا. تیم ها از سویی می گفتند لیگ برتر تعطیل شود و از سویی مخالف اعلام نام تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان بودند و در نهایت سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی ها را برگزار کند تا بدون دغدغه چهار تیم ایرانی را برای حضور درلیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی نماید. از سویی اگر بازی های لیگ برتر برگزار نمی شود بازیکنان داخلی تیم ملی بعد از 6 تا 7 ماه دوری از میادین در اردوی تیم ملی حاضر می شدند و این به ضرر فوتبال ملی تمام می شد. بازیکنان داخلی از اسفندماه به مرخصی رفته اند و بازی تیم ملی هم قرار است از 17 مهر دنبال شود. 6 تا 7 ماه بازی نکردن به طور حتم می توانست به تیم ملی آسیب بزند.

تیم های لیگ برتری اما برای شروع دوباره بازی ها 6 تا 8 هفته از سازمان لیگ فرصت خواستند تا بدنسازی کنند. مجموع فرصتی که سازمان لیگ به تیم ها داد یک ماه بود و واقعیت این است که سازمان لیگ بیش از این نمی توانست لیگ را با تاخیر آغاز کند. چون زمان از سر گیری دوباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است و قصد دارد حد فاصل پایان لیگ تا شروع دوباره بازی های لیگ قهرمانان پنجره تابستانی را باز کند. از سویی باید به این نکته مهم هم توجه داشت که بازیکنان تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باید حد فاصل پایان لیگ تا شروع دوباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا استراحت کنند در غیر اینصورت احتمال تشدید مصدومیت ها و دلزدگی از فوتبال وجود دارد.

از آنجایی که بازیکنان تیم های لیگ برتر در فاصله سه ماه تعطیلی بازی ها بصورت آنلاین تمرین می کردند به نظر می رسد فرصت یک ماهه برای آماده سازی دوباره فرصت کمی نباشد و باید این موضوع را پذیرفت این گونه برنامه ریزی غیر قابل پیش بینی بود و اگر ویروس کرونا به وجود نمی آمد به طور حتم همه چیز طبق برنامه پیش می رفت.

از سر گیری دوباره فوتبال به سود همه است. هر چند که ممکن است سختی هایی را برای برخی از اعضای خانواده فوتبال به همراه داشته باشد. شروع دوباره فوتبال شروع دوباره هیجان در مستطیل سبز است و حیف که اینبار سکوها خالی از تماشاگر خواهد بود.

برچسب‌ها: لیگ برتر ایران استقلال فولاد سازمان لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

160 اطلاعیه1399/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi