خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

روزدریگز یک بازیکن به تمام عیار است !!

روزدریگز یک بازیکن به تمام عیار است !!
یک ستاره سابق لیگا فکر نمی کند که بازیگر کلمبیایی بیشترین فرصت های خود را در پایتخت اسپانیا به دست آورد
گایزکا مندیتا جیمز رودریگز را به عنوان "بازیکن واقعی" توصیف کرده است ، اما می گوید ستاره رئال مادرید از زمان پیوستن به این باشگاه از "مزیت های" خود استفاده نکرده است.

جیمز در بازی های کلمبیا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 نقش مهمی ایفا کرد و توجه تعدادی از باشگاه های برتر اروپا در این روند را به خود جلب کرد.

مادرید در اواخر همین تابستان در مسابقه امضاء خود پیروز شد و این هافبک را به عقد قرارداد شش ساله پس از توافق قرارداد 71 میلیون پوندی (90 میلیون دلاری) با موناکو بست.

این بازیکن 28 ساله از آن زمان تاکنون در 124 مسابقه برای بلانکو به میدان رفته است و 38 گل به ثمر رسانده است ، ضمن اینکه خود نیز به یک قهرمانی در لیگ و دو جام اروپا بدست آورده است.

با این حال ، جیمز هیچگاه نتوانسته است در میان رقابت های شدید برای مکان های درون تیم رئال مادرید ، خود را به عنوان یک بازیکن عادی در ترکیب زین الدین زیدان مستقر کند.

این بازیکن بین المللی کلمبیایی تابستان گذشته پس از طلسم وام دو ساله در بایرن مونیخ ، به سانتیاگو برنابئو بازگشت ، اما تنها در 13 بازی در تمام رقابت ها در سال های 2019-20 حضور داشته است.

مادرید قبل از اینکه در سال 2021 به یک بازیکن آزاد پیشنهاد بدهد ، به جیمز پول نقد داده است ، و مندیتا اذعان می کند که شماره 10 با استعداد از تمام زندگی خود در پایتخت اسپانیا استفاده کرده است.

ستاره سابق والنسیا که اوج کار خود در بارسلونا از طلسم وام هم بهره مند بود ، به ال اسپکتادور روزنامه ورزشی در مورد موقعیت فعلی ناکام مادرید گفت: "جیمز برای من بازیکن واقعی است.

وی گفت: "من واقعاً از تماشای او لذت می برم و دوست دارم او را بیشتر در زمین ببینم ، اما به دلیل مصدومیت و دلایل دیگر او نبوده است.

"باشگاهی مانند رئال مادرید نمی تواند مزیت بازیکنان را داشته باشد، اما او به آنها داده است."

فصل جاری لیگا از ماه مارس به دلیل همه گیر شدن کروناویروس در حالت آماده باش قرار دارد اما قرار است این اقدام از سر گرفته شود تا این آخر هفته بازی ها پشت درهای بسته از سر گرفته شود.

قرار است رئال مادرید روز یکشنبه میزبان ایبار در برنابئو خالی از تماشاگر باشد و مندیتیا می گوید اگرچه بازیکنان به زودی و "کم کم" به "کمبود جو" عادت خواهند کرد ، اما خیلی طول نمی کشد تا به هواداران اجازه بازگشت به استادیوم ها بدهند. در سراسر اسپانیا.

وی گفت: "در کوتاه مدت این مسئله تحت تأثیر قرار خواهد گرفت." "اما در میان مدت و بلند مدت ، من فکر می کنم که به همان [قبل] باز خواهد گشت.

"ما به آن عادت می کنیم ، با شرایط سازگار می شویم و آن هم وقتی که افراد با خیال راحت بتوانند با همین اشتیاق به استادیوم ها برگردند.

"آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد ، ما را به عنوان یک جامعه شکل می دهد زیرا به ما می آموزد که اولویت های زندگی ما چیست."

برچسب‌ها: جیمز رودریگز خامس رودریگز مندیتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

154 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/03/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi