خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دشمن رونالدو راهی یوونتوس می شود؟

دشمن رونالدو راهی یوونتوس می شود؟
دشمن رونالدو راهی یوونتوس می شود؟
پدرو، ستاره باتجربه چلسی مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، فران لمپارد در اولین فصل حضور در چلسی به شدت به جوانگرایی علاقه نشان داده است و به نظر می رسد پدرو قربانی بعدی سرمربی جوان و انگلیسی چلسی باشد. نشریه کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد قرارداد این وینگر باتجربه و اسپانیایی با چلسی در ماه آینده به پایان می رسد و در حال حاضر هیچ پیشنهادی مبنی بر تمایل چلسی برای برای تمدید قرارداد پدرو وجود نداشته است. پس بدین ترتیب به نظر می رسد جدایی پدرو بعد از پنج فصل از چلسی قطعی باشد.

این بازیکن اسپانیایی فصل گذشته زیر نظر مائوریتسیو ساری در استمفورد بریج به میدان رفت کرد و 52 بازی زیر نظر سرمربی ایتالیایی 13 گل به ثمر رساند و به مقام قهرمانی در لیگ اروپا نیز دست یافت. یوونتوس در سالهای اخیر نشان داده متخصص جذب بازیکنان باکیفیت و آزاد است و در این مدت ستاره هایی همچون آرون رمزی، آدریان رابیو، امره جان، سامی خدیرا و دنی آلوس به صورت رایگان راهی این تیم شده اند.

اما انتقال پدرو و همبازی شدن با کریستیانو رونالدو از یک حیث جالب خواهد شد. این وینگر اسپانیایی در سال 2010 و در جریان برتری 0-5 بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکوی نوکمپ، با رونالدو به شدت وارد درگیری لفظی شد و به او گفت که من قهرمان جام جهانی شده ام و تو را نمی شناسم.

برچسب‌ها: رونالدو پدرو یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

116 اطلاعیه1399/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi